اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره راه استان البرز:

پروژه‌های راه‌سازی استان البرز با جدیت پی‌گیری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان البرز گفت: اجرای پروژه‌های مربوط به احداث بزرگراه و جاده‌های برون شهری با جدیت در این استان پی‌گیری می‌شود.

پروژه‌های راه‌سازی استان البرز با جدیت پی‌گیری می‌شود

قدرت‌الله ضیایی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از نیازهای توسعه هر منطقه وجود زیرساخت‌های اقتصادی و حیاتی است که در این میان داشتن راه‌های مناسب یکی از عوامل اصلی پیشرفت محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از تشکیل استان البرز و با توجه به اینکه چند محدوده با ارتقای ساختار اداری رو به ‌رو بودند، نیاز احداث راه‌های جدید در استان احساس می‌شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: خوش‌بختانه دولت توجه ویژه‌ای به این حوزه داشت و با اختصاص اعتبارات مالی لازم از طریق بودجه‌های استانی و ملی، چندین پروژه عمرانی بزرگ را آغاز کردیم.

ضیایی‌فر تأکید کرد: هم‌اکنون این پروژه‌ها با جدیت در حال پی‌گیری است و نظارت ویژه‌ای برای تکمیل آنها در مدت زمان معین اعمال می‌شود.

* احداث راه طالقان به تنکابن با جدیت پی‌گیری می‌شود

وی یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی استان البرز را احداث جاده طالقان به تنکابن عنوان کرد و گفت: بخش‌هایی از این پروژه که در استان البرز قرار دارد با جدیت پی‌گیری می‌شود.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان البرز افزود: در کنار این پروژه چندین طرح مهم دیگر در دستور کار استان البرز قرار دارد که اتصال بزرگراه همت به کرج، احداث کمربندی‌های شمال و جنوب کرج و بالاخره تکمیل راه هشتگرد به طالقان از این طرح‌ها است.

ضیایی‌فر تأکید کرد: با تکمیل این پروژه‌ها شاهد توسعه استان البرز و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی متعدد خواهیم بود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با تعامل و همکاری دستگاه‌های مرتبط و هم‌چنین حمایت مسئولان ارشد استانی و کشور، هر چه سریع‌تر طرح‌های فوق که مردم چشم انتظار تکمیل آن هستند، به اتمام برسد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول