اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه:

روند پروژه راه‌سازی جاده کربلا سرعت گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خواستار تسریع روند پروژه راه‌سازی جاده راه کربلا شد.

روند پروژه راه‌سازی جاده کربلا سرعت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه آیت الله مصطفی علما در اولین نشست فرهنگی سال‌جاری در شهرستان سرپل ذهاب با گرامی‌داشت روز کار و کارگر و روز معلم و تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری، بیان داشت: باید با برنامه محوری و سرلوحه قرار دادن شعار امسال، مانند سال گذشته کارها و امور را جهاد گونه پیگیری کنیم و انجام دهیم.

علما افزود: دولت نهم و دهم در سایه خدمت صادقانه و مخلصانه  خود در قلب مردم جای گرفته که این امر انگیزه خدمت، خصوصا به اقشار ضعیف جامعه را در مسئولان استان‌ها و شهرستان‌ها ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: کشورهای بیگانه از هم‌صدایی و هم‌دلی ملت ایران در پشتیبانی از ولایت فقیه، استقلال و خودکفایی ایران در زمینه‌های مختلف ناراحت هستند و از ایران هراس دارند.

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه افزود: باید به امورات و برنامه‌های فرهنگی برای جوانان دقت شود، زیرا جوانان سرمایه‌های ارزشمند و بی‌بدیل انقلاب هستند.

وی در ادامه جلسه خواستار پیگیری مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب برای اجرایی شدن آنها در سالی که به‌نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، شد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: روند پروژه راه‌سازی جاده راه کربلا (گردنه حادثه خیز پاطاق) با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر امنیت و آسایش و رفاه مردم، تسریع پیدا کند.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول