اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری:

راه‌اندازی 15 رشته جدید کارشناسی در دانشگاه آزاد ساری

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: 15 رشته جدید کارشناسی در دانشگاه آزاد ساری راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 15 رشته جدید کارشناسی در دانشگاه آزاد ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، کیومرث نیازآذری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته معلم و روز استاد در سالن همایش‌های این واحد دانشگاهی گفت: شهید مطهری الگوی جاودان تعلیم و تربیت اسلامی است.

نیازآذری نقش معلمان را در هدایت جامعه به سوی تعالی و رشد فرهنگی و علمی جامعه ستود و اظهار داشت: ارزش و عظمت مقام استاد و معلم بسیار بالاست.

وی با اشاره به تلاش‌های گسترده برای افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد در واحد ساری گفت: در حال حاضر بیش از یک پنجم دانشجویان این واحد دانشگاهی در دوره‌های کارشناسی ارشد مشغول تحصیل هستند و امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته به زودی شاهد راه‌اندازی 15 رشته جدید کارشناسی ارشد دیگر در این مرکز علمی باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با اشاره به افزایش 20 برابری داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ساری در پنج سال گذشته تاکید کرد: در سال 86 تعداد 479 داوطلب برای ورود به دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی ساری به رقابت پرداختند و در طی پنج سال تعداد داوطلبان واحد ساری در این آزمون 20 برابر شده است.

وی یادآور شد: 10هزار و 535 داوطلب در آزمون امسال شرکت می‌کنند که آمار بیانگر ارتقای علمی و رشد فرهنگی جامعه است.

نیازآذری خطاب به اساتید گفت: ارزش و قدر کار خود را بدانید و با همت بلند و تلاش برای ارتقای مرتبه علمی، دانشگاه را در راه رسیدن به اهداف بلندش یاری کنید.

نیازآذری به بیان ویژگی‌ها و خصوصیات یک استاد خوب و نمونه پرداخت و از ایجاد محیط مطلوب برای یادگیری دانشجویان، انجام کار و فعالیت با انگیزه و لذت، ارائه مطالب جدید و توجه به تحقیق و پژوهش، خلاقیت و نوآوری در تدریس، مطالعه قبل از تدریس، وقار و متانت، صبوری و ثابت قدمی، انعطاف‌پذیری، پاکدامنی و امانت‌داری، محبت و مهربانی، وفای به قول و پرهیز از تصمیم عجولانه به عنوان بخشی از ویژگی‌های یک استاد خوب یاد کرد.

انتهای‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول