اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت آزادسازی خرمشهر صورت می‌گیرد

اجرای 190 برنامه توسط سپاه چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری از اجرای 190 عنوان برنامه به مناسبت هفته مقاومت و سالروز فتح خرمشهر از سوی رده‌های مقاومت بسیج و سپاه این استان خبر داد.

اجرای 190 برنامه توسط سپاه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد رضا محمد‌سلیمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران بسیجی استان  چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مطالعه تاریخ معاصر ایران و بررسی جنگ‌های متعددی که بر کشور ما تحمیل شده نشان می‌دهد، آزادی خرمشهر در سوم خرداد سال 61 بزرگترین پیروزی نظامی کشور در طول یک و نیم قرن گذشته است.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر، از بزرگترین پیروزی‌های کشور در سال‌های اخیر بوده که منجر به شگفتی و حیرت جهانیان شده است.

محمدسلیمانی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این سپاه در هفته مقاومت و سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: برنامه‌های گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با نواخته‌شدن زنگ مقاومت و پیروزی در واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان آغاز می‌شود.

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، غبارروبی گلزار شهدا، فراخوان بسیجیان عضو گردان‌های عاشورا، الزهرا(س) و امام حسین(ع) و تجلیل از ایثارگران از برنامه‌های آغازین هفته مقاومت و پیروزی به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نشست مسئولان سپاه و بسیج با ائمه‌جمعه و جماعات، شب شعر و خاطره، نشست‌های روشنگری و فرهنگی در رده‌های مقاومت بسیج و سپاه، مسابقات ورزشی، دوچرخه‌سواری، کوهپیمایی و تیراندازی با تفنگ بادی، پیاده‌روی عمومی و اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و دانش‌آموزان بسیجی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر است.

محمدسلیمانی، برگزاری جلسات یاد یاران با حضور رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را از مهم‌ترین برنامه‌ها هفته مقاومت عنوان کرد و اظهار داشت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نمایشگاه عکس، خدمت‌رسانی رایگان در مناطق محروم از سوی بسیج جامعه پزشکی و اعزام تیم‌های بهداشت و درمان به مناطق کمتربرخوردار از دیگر این برنامه‌هاست.

وی تصریح کرد: جشن میلاد امام محمد باقر(ع) و جشن پیروزی در رده‌های بسیج، اجرای یادواره‌های شهدا، ختم 14 هزار صلوات، برپایی محافل انس با قرآن، برگزاری جزء‌خوانی در منازل خانواده معظم شهدا و مسابقات مقاله‌نویسی، نقاشی و برپایی مراسم ادعیه از جمله زیارت عاشورا، دعای کمیل و ندبه بخشی از برنامه‌های فرهنگی به مناسبت سالروز عملیات غرور‌آفرین بیت‌المقدس و فتح خرمشهر قهرمان است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول