اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان خبر داد

اجرای 300 برنامه توسط روحانیون به مناسبت 14 خرداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با 14 و 15 خرداد ماه 300 برنامه توسط روحانیون مستقر و هجرت در استان زنجان برگزار می‌شود.

اجرای 300 برنامه توسط روحانیون به مناسبت 14 خرداد

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: خبرنگاران در ترویج معارف انقلاب اسلامی گام‌ بر می‌دارند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک رخداد بسیار نادری در عصر حاضر به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته و نتایج به دست آمده اگر حضور و رهبری امام خمینی(ره) نبود، این انقلاب اتفاق نمی‌افتاد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی هدیه خداوند به ملت ایران است که بانی و عامل اصلی آن امام خمینی(ره) بوده است، اضافه کرد: روح امام راحل در بیداری‌های اسلامی رخ داده و در جهان حضور و بروز دارد.

وی با تاکید بر اینکه اندیشه والای امام خمینی(ره) به اندازه تاریخ بشر است که این اندیشه بلند برای همیشه نه فقط در تاریخ اسلام بلکه در تاریخ بشریت ماندگار است، ادامه داد: اندیشه بلند ایشان بود که ملت‌های زیر ستم را نجات داد.

حجت‌الاسلام دشتکی با بیان اینکه ما باید از هر فرصتی برای تبیین سیره و اندیشه‌های امام خمینی(ره) در عموم جامعه استفاده کنیم،‌ تصریح کرد: سالگرد ارتحال امام راحل بهترین فرصت است که عموم جامعه به‌ویژه جوانان را با سیره امام آشنا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی‌(ره) برای جامعه ما ناشناخته مانده است، خاطرنشان کرد: شخصیت و اندیشه‌های امام راحل حتی برای برخی از نخبگان و افراد خاص جامعه ما نیز شناخته نشده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه شاید دیگران امام خمینی(ره) را بهتر از ما شناخته‌اند که در عمل پایبند اندیشه‌ها و اعمال ایشان هستند، اظهار داشت: شناساندن سیره ایشان به افراد جامعه و نهادینه‌کردن سیره، اندیشه و آرمان‌های امام راحل در بین مردم از مهم‌ترین وظایف ما به شمار می‌رود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول