اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای سیاست‌گذاری تئاتر آمل:

کمبود بازیگر مشکل تئاتر آمل است

خبرگزاری فارس: مسئول شورای سیاست‌گذاری تئاتر آمل کمبود بازیگر در رشته تئاتر را از مشکلات این بخش عنوان کرد.

کمبود بازیگر مشکل تئاتر آمل است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل اسماعیل مدنی صبح امروز در همایش بزرگداشت روز جهانی تئاتر در این شهرستان با اشاره به اینکه آمل در سال گذشته به جشنواره‌های مختلفی راه یافته بود اظهار داشت: برگزاری جشنواره استانی حکایت سرخ و تجلیل از استاد پرویز خشنودی از دیگر مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در زمینه تئاتر در این شهرستان بود.

این مسئول با اشاره به اینکه به دلیل برخی مشکلات تعداد فعالان حوزه تئاتر آمل کاهش یافته تصریح کرد: به لحاظ پیشینه و سابقه آمل جایگاه مهمی در استان دارد.

مدنی عنوان کرد: این جایگاه در حوزه امکانات نیز برای مازندران محفوظ است و به لحاظ شهرهای دیگر استان در این زمینه آمل امکانات مناسب‌تری دارد.

وی با تاکید بر اینکه تئاتری‌های آمل باید به یکدیگر اعتماد کنند تصریح کرد: در این شهر همه توانایی دارند و باید از این توانایی‌ها به نحو شایسته استفاده کرد.

مسئول شورای سیاست‌گذاری تئاتر آمل با تاکید بر حفظ حرمت پیشکسوتان این عرصه گفت: نباید اجازه داد گروه‌های جوان و تازه‌وارد حرمت گذشته این شهر را زیر سئوال ببرند.

این مسئول با اعلام اینکه کمبود بازیگر تئاتر از مشکلات این شهرستان است اضافه کرد: باید مشکلات را ریشه‌یابی کرد و به این رسید که ما مشکل نخواندن متن‌های نمایشی و مشکل آموزشی داریم.

مدنی خاطر نشان کرد: باید میزان مطالعه در حوزه نمایش و نیز دیدن نمایش‌‌های فاخر در میان تئاتری‌ها افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه برای برنامه‌های سال جدید تغییراتی در شورای راهبردی تئاتر آمل ایجاد می‌کنیم گفت: برای تابستان سال جاری دوره‌های آموزشی تئاتر در آمل برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ما در حوزه تئاتر مستندسازی است ادامه داد: هیچ فیلم و عکسی از نمایش‌های اجرا شده در سطح شهر برای نشان دادن کارنامه شهرستان نداریم و این روند باید اصلاح شود.

مسئول شورای سیاست‌گذاری تئاتر آمل گفت: بر اساس تغییرات در شورای راهبردی تئاتر شهرستان کارگردانان آملی موظف می‌شوند عکس، فیلم و بروشور نمایش‌های خود را به شورای راهبردی تحویل دهند.

مدنی در پایان اذعان داشت: با فراخوان جذب بازیگر به آموزش و پرورش امیدواریم بتوانیم در سال جدید ماهی یک نمایش به روی صحنه ببریم.

انتهای ‌پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول