اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ماهشهر:

عقب‌ماندگی‌های بهداشتی و درمانی ماهشهر جبران می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: تشکیل دانشکده علوم پزشکی آبادان منجر به جبران عقب‌ماندگی‌های تاریخی بهداشتی در منطقه جنوب خوزستان می‌شود.

عقب‌ماندگی‌های بهداشتی و درمانی ماهشهر جبران می‌شود

رمضان احدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: شب گذشته از پرستاران و ماماهای نمونه و فعال شبکه بهداشت و درمان ماهشهر، صنعت نفت و نظام پرستاری تقدیر شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ماهشهر اضافه کرد: شب گذشته میزبان حدود 700 نفر از پرستاران بودیم؛ در این مراسم از پرستاران نمونه کشور، استان، شهرستان و خیران سلامت تقدیر به عمل آمد.

وی در ادامه با اشاره به شکل‌گیری دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان که شبکه بهداشت و درمان ماهشهر را در زیرمجموعه خود می‌بیند، خاطرنشان کرد: بعد از استقلال دانشکده‌ها، حوزه‌هایی که از مرکز استان فاصله داشته و دچار توسعه نیافتگی می‌شدند باید منتظر اتفاقات خوبی در منطقه فعالیت خود باشند.

احدی تصریح کرد: باید از فرصت ایجاد شده نهایت بهره را برد تا به جبران عقب‌ماندگی‌های بهداشتی و درمانی در منطقه بپردازیم.

وی اضافه کرد: بعد از دانشکده شدن آبادان باید از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کرد و با بهره‌گیری از تجربیات دانشکده‌های تازه استقلال یافته و ظرفیت‌های شهرستان‌ها هر چه بیشتر از گذشته توجه مسئولان کشوری را معطوف به حوزه فعالیت خود کنیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ماهشهر در پایان گفت: با شکل‌گیری دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آبادان مطمئناً باید منتظر رشد سلامت اجتماعی و سرعت گرفتن آهنگ توسعه بهداشتی در منطقه باشیم.

انتهای پیام/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول