اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اسدآباد معرفی شد

خبرگزاری فارس: محمدعلی وکیلی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسدآباد منصوب شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اسدآباد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، بعد از ظهر امروز شنبه در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، محمدعلی وکیلی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسدآباد معرفی و منصوب شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این مراسم با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) برای انتصاب مالک اشتر به عنوان فرمانده به صورت ساده و بی‌آلایش ایشان را معرفی کرد، افزود: در گذشته‌ها تودیع و معارفه‌ها ساده و بدون تشریفات برگزار می‌شد که ما نیز به تبعیت از شیوه حضرت امیر (ع) سعی کردیم تودیع و معارفه هر مدیری را به صورت مختصر و ساده برگزار کنیم.

رضا صفی‌آریان با بیان اینکه محمد کریمی مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان به دلیل ارتقای سطح تحصیلات خود، تقاضای انصراف از مسئولیت خود در شبکه بهداشت و درمان در مردادماه سال گذشته را ارائه کرده بود، اظهار داشت: محمدعلی وکیلی مردی متعهد و مقید و از همه مهم‌تر مقیم شهر اسدآباد است که به عنوان سرپرست جدید این شبکه معرفی و منصوب شد.

وی با اشاره به وجود دو دانشکده علوم پزشکی و سیدجمال در شهرستان اسدآباد تصریح کرد: این دو دانشکده با وجود نداشتن هیئت علمی و ساختمان اختصاصی به همت مسئولان راه‌اندازی شده که تاکنون عملکرد خوبی داشته است.

فرماندار اسدآباد نیز با قدردانی از خدمات ارزنده محمد کریمی، مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستا گفت: خدمات‌رسانی در حوزه سلامت باید لحظه‌ای باشد چراکه با سلامت مردم و جامعه سروکار دارد.

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه مردم ولی نعمت مسئولان هستند، بیان کرد: ما هرچه داریم از این ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسدآباد نیز خرید هفت دستگاه آمبولانس، اخذ موافقتنامه اصولی برای جذب و خرید سی‌تی‌اسکن، راه‌اندازی درمانگاه لالجین را از جمله فعالیت‌های انجام شده در طول چهار سال خدمت خود دا‌نست.

محمد کریمی با بیان اینکه انصراف بنده از مسئولیت مدیریت شبکه بهداشت و درمان تنها به خواست خود و برای ادامه تحصیلاتم بوده است، افزود: هیچ دلیل سیاسی عامل انصراف بنده از این مسئولیت نبوده و شایعه‌پراکنی‌ها در خصوص عزل بنده از سوی نعمتی، به عنوان نماینده منتخب مردم اسدآباد نبوده است.

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان اسدآباد نیز با بیان اینکه مسئولیت از دیدگاه اسلام میدان آزمایش است، گفت: این مسئولیتی که بر دوش ماست تنها برای خدمات‌رسانی به جامعه و مردم است و با گذر زمان به دیگری سپرده می‌شود.

محمدعلی وکیلی داشتن ایمان، تقوا، وجدان کاری و اعمال قانون برای خدمت صادقانه را یک وظیفه دانست و بیان داشت: بنده هیچ گرایش سیاسی و یا خصومت شخصی با کسی ندارم و تنها برای خدمت به مردم این مسئولیت را قبول کرده‌ام.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول