اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بهار:

بهار رتبه سوم حیوان‌گزیدگی در همدان را دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار گفت: شهرستان بهار در رابطه با حیوان گزیدگی رتبه سوم استان را دارد.

بهار رتبه سوم حیوان‌گزیدگی در همدان را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، آرش مفرح‌زاد بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهار اظهار کرد: در سیستم بهداشت و درمان 58 بیماری مراقبت می‌شود و این سیستم می‌تواند 25 درصد از سلامت جامعه را عملی کند که باید سایر دستگاه‌ها وارد شوند تا بتوانیم سلامت جامعه را تحقق بخشیم.

وی افزود: شهرستان بهار در رابطه با حیوان گزیدگی رتبه سوم استان را دارد و حیوان گزیدگی یکی از بیماری‌های حاد و کشنده است و کشتار سگ‌های مشکوک تنها راه غلبه بر هاری است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار بیان کرد: در سال گذشته 325 نفر حیوان گزیدگی داشته‌ایم که مهم‌ترین عوامل آن عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها، اجرایی نشدن راهکار قانونی برای جلوگیری از رها کردن سگ‌های ولگرد، معذوریت اخلاقی افراد حیوان گزیده برای طرح دعوی، عدم وجود کشتارگاه صنعتی در شهرستان و نبودن شعبه اداره محیط زیست است.

معاون فرماندار بهار نیز گفت: سلامت مهم‌ترین رکن توسعه جامعه است و با سلامت افراد جامعه به پیشرفت خواهیم رسید.

اکبر سلطانی‌راد افزود: از 70 روستای شهرستان 46 روستا زیر پوشش آبفار هستند و در تمام روستاها کلرزنی صورت می‌گیرد و تمام روستاها از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.

وی بیان کرد: نبود نمایندگی محیط زیست در شهرستان مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرده و کارهای محیط زیست در شهرستان معطل مانده است که راه‌اندازی این نمایندگی در شهرستان ضروری است و باید مسئولان استانی تدابیر لازم را در این زمینه بیاندیشند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول