اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر

پدیدآورندگان کتاب "نورالدین پسر ایران" تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر از پدیدآورندگان کتاب "نورالدین پسر ایران" در تبریز تجلیل می‌شود.

پدیدآورندگان کتاب "نورالدین پسر ایران" تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، "علی داننده" اظهار کرد: کتاب "نورالدین پسر ایران" که به تقریظ مقام عظمای ولایت نیز مزین شده،‌ اثری ارزشمند و بیان‌کننده دلاورمردی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: اداره کل ارشاد استان با همکاری سایر نهادهای فرهنگی در سطح استان برای تجلیل از قهرمان اصلی این کتاب و نویسنده آن آئینی را همزمان با سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می‌کند.

وی همچنین از برگزاری مسابقه نمایشنامه‌نویسی از متن این کتاب خبر داد.

براساس این گزارش، کتاب"نورالدین پسر ایران"  که انتشارات سوره‌ مهر آن را در آذر‌ماه 1390 منتشر کرده، ششصدمین کتاب دفتر ادبیات و هنر حوزه‌ی هنری سازمان تبلیغات اسلامی در 23 سال فعالیت این دفتر به حساب می‌آید. خاطرات سید نورالدین عافی را ابتدا در سال 1373، موسی غیور طی 40 ساعت مصاحبه به زبان آذری ضبط کرده و معصومه سپهری از سال 1383 کار پیاده‌سازی و تنظیم این مصاحبه‌ها را بر عهده‌ گرفت.

آیین تجلیل از پدیدآورندگان کتاب "نورالدین پسر ایران" روز چهارشنبه سوم خردادماه جاری ساعت 17 در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول