اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

سیب دماوند یک برند ملی و جهانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار دماوند گفت: سیب دماوند با توجه به کیفیت و قابلیت‌هایی که دارد، در سطح ملی و حتی در سطح جهانی یک برند محسوب می‏شود.

سیب دماوند یک برند ملی و جهانی است
علیرضا قاسمی‏فرزاد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دماوند با اشاره به برگزاری جشنواره سیب دماوند اظهار داشت: با توجه با اینکه این جشنواره امسال برای دومین سال برگزار می‏شود، اگر بخواهیم روند اجرایی کار را نسبت به سال گذشته ارزیابی کنیم، قطعاً رشد خوبی در بخش‏های این جشنواره صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: سال گذشته یک فیلم کوتاه با موضوع سیب ساخته شده بود اما امسال با توجه به اقداماتی که در سطح دستگاه‏های اجرایی و فرهنگی شهرستان دماوند انجام شد، این تعداد امسال ارتقا پیدا کرده و 9 فیلم به بخش پایانی جشنواره راه پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه از این قبیل برنامه‏ها، حمایت معنوی صورت می‏گیرد، تصریح کرد: با توجه به اینکه اعتبارات و بودجه‏های فرهنگی به شکل متمرکز در اختیار دستگاه‏ها قرار می‏گیرد، اعتبار خاصی در اختیار نیست که در اختیار مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند قرار دهیم.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: اما می‏توانیم با حمایت و پشتیبانی خود، دستگاه‏ها، نهادها و حتی اشخاص را تشویق و ترغیب کنیم که از این جشنواره حمایت کنند.
قاسمی‏فرزاد افزود: با بررسی و ارزیابی خود، نظرسنجی و نظرخواهی از مردم و استفاده از افراد متخصص در زمینه مسائل فرهنگی و جمع‏بندی دیدگاه‏ها و نظرات در این زمینه می‏توانیم نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را در این جشنواره برطرف کنیم.
وی تاکید کرد: سیب دماوند با توجه به کیفیت، قابلیت‏ها و مطلوبیتی که دارد، در سطح ملی و حتی در سطح جهانی یک برند محسوب می‏شود.
فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: بنابراین این نوع اقدامات فرهنگی می‏تواند منتج به تبلیغ و ترویج فرهنگ باغداری و کشاورزی در منطقه شود و به ارتقای سطح کیفی و کمی این محصول کمک بسیار شایان و ارزشمندی خواهد کرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول