اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد دماوند خبرداد:

راهیابی 52 فیلم به جشنواره فیلم کوتاه سیب دماوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند اسامی 52 فیلم راه‏یافته به بخش مسابقه دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه سیب دماوند را اعلام کرد.

راهیابی 52 فیلم به جشنواره فیلم کوتاه سیب دماوند
رمضان بصیرت امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به برگزاری دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه سیب دماوند اظهار داشت: از میان 185 فیلم رسیده به دبیرخانه دومین جشنواره فیلم کوتاه سیب دماوند، 52 فیلم به بخش مسابقه راه یافته است.
وی اضافه کرد: حمید بهمنی فیلم‏ساز، عطاالله سلمانیان بازیگر و فیلم‏ساز، سیدمجید رحیمی مستندساز و محمود ناظری فیلم‏ساز پس از بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، این تعداد فیلم را برای شرکت در جشنواره انتخاب کرده‏اند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند با اعلام اسامی راه‏یافتگان به این جشنواره گفت: در بخش فیلم‏های کوتاه داستانی 29 اثر به جشنواره فیلم کوتاه سیب دماوند راه یافتند که از جمله آنها فیلم‏های تیله به کارگردانی فتحیفر، حنیفه‏نژاد، گاهی زین به پشت به کارگردانی سوگل صولتی، شیشه‏های بخار گرفته به کارگردانی افشین عامریان و دو مینو به کارگردانی سیدعلیاکبر عطایی است.
بصیرت ادامه داد: همچنین فیلم‏های خانه عروسک به کارگردانی محمدرضا بحری، وقتی او تنها ماند به کارگردانی محمدحسین عابدی، ترانه مادری به کارگردانی مهران خواجه‏حق‏وردی، 50*70 به کارگردانی سحر دهقان، بیسر و صدا به کارگردانی محمد حمزه‏ای، جزر و مد به کارگردانی مهدی بوستانی شهربابکی و کلاس پنجم ب به کارگردانی محمدجواد زالی از جمله فیلم‏های کوتاه داستانی راه یافته به این جشنواره است.
وی افزود: همچنین در بخش فیلم‏های کوتاه داستانی، فیلم‏های اثر سفره‏های آسمانی به کارگردانی داوود بابارحیم، ابژه به کارگردانی مجید شیدا، چارقد به کارگردانی مهدیه قره‏داغی، شک به کارگردانی مهرداد بقائی، مشق عشق به کارگردانی محسن عابدی،‌ شکارچی به کارگردانی سهیل بهادرمنش، زنگ آخر به کارگردانی هیرش خیرآبادی، اثر ذهن به کارگردانی مصطفی فرج‏اللهی و‌ گمشده به کارگردانی زهره شعبانی به این جشنواره راه یافته‏اند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند همچنین فیلم‏های برای کار به کارگردانی حسین شمس،‌ پنداره‏ها به کارگردانی مهرداد بقایی، نابودی به کارگردانی مسعود رفیع‏زاده،‌ برقص و بخوان به کارگردانی امین پوربرقی، ‌آب آب به کارگردانی بهرام لطفی،‌ نقطه مرگ به کارگردانی پردیس عزیزی،‌ خاطرات زنده به کارگردانی مهرداد یارقلی،‌ سایه به کارگردانی فرهاد آیت‏اللهی و ‌اگه چی بشه چی به کارگردانی فاطمه امجدی را از جمله 29 اثر راه یافته به جشنواره در بخش فیلم‏های کوتاه داستانی دانست.
بصیرت با اشاره به اینکه در بخش مستند نیز 14 اثر به جشنواره فیلم کوتاه سیب دماوند راه یافته است، گفت: فیلم‏های مشتی اسماعیل به کارگردانی مهدی زمان‎‏پورکیاسری، سنگ قبر به کارگردانی مهدی سجادزاده، حساب کتاب به کارگردانی غلامرضا حیدری و ندا به کارگردانی فتحیفر، حنیفه‏نژاد و عباس میآید... به کارگردانی مرتضی شهبازی از جمله این آثار است.
وی فیلم‏های تکسوار به کارگردانی ابوالفضل توکلی، فرزندان ایران به کارگردانی جلال فصیح رامندی، عمو حشمت به کارگردانی داوود بابارحیم، کودکی رنگ پریده به کارگردانی هادی آفریده، ایستگاه 9 به کارگردانی ابوالفضل توکلی، سیلک سرزمین من به کارگردانی سیدعلی رضوی، چشمه خواب به کارگردانی علی معصومی، رازهای شلمچه به کارگردانی محمد خاتمی و هوره به کارگردانی افشین عامریان را از جمله آثار راه یافته به بخش مستند این جشنواره دانست.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند همچنین با اشاره به راهیابی 9 اثر به بخش سیب این جشنواره افزود: فیلم‏های هیما به کارگردانی توفیق امانی، سیب به کارگردانی داریوش دادگر، سیب سرخ به کارگردانی علی امجدیمسلمان، سیب دماوند به کارگردانی محبوبه محمدزمانی، کلیپ سیب به کارگردانی محبوبه محمدزمانی از جمله این آثار است.
بصیرت تصریح کرد: همچنین مستند سیب دماوند به کارگردانی حبیب‏الله انیسی، کلیپ سیب دو به کارگردانی محبوبه محمدزمانی، جی به کارگردانی عطیه حاج‏علیبیگی و کلیپ سیب سه به کارگردانی محبوبه محمدزمانی از جمله آثار راه یافته به بخش سیب این جشنواره است.
وی خاطرنشان کرد: دومین جشنواره فیلم کوتاه تهران از 27 تا 30 شهریور ماه سال جاری در شهرستان دماوند برگزار می‏شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول