اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد

افزایش سالانه 20 هزار دانش‌آموز به شهرستان‌های استان تهران

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: سالانه بیش از 20 هزار نفر به تعداد دانش آموزان مناطق مختلف آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزوده می‌شود.

افزایش سالانه 20 هزار دانش‌آموز به شهرستان‌های استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره آموزش و پرورش ورامین، رحیم زمانی در ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ورامین که در سالن سروستان این شهر برگزار شد، گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که در سال تحصیلی جدید نیز این تعداد دانش‌آموز به مدارس شهرستان‌های استان تهران افزوده می‌شود که این امر باعث افزایش تراکم دانش‌آموزی در سطح مدارس می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران افزود: در سال گذشته 40 تا 50 مدرسه در سطح شهرستان‌های استان تهران افزوده شده و 30 تا 50 مدرسه نیز از سوی اداره‌کل نوسازی مدارس استان تهران مقاوم‌سازی شده‌اند.

زمانی گفت: با وجود تلاش‌های صورت‌گرفته، شهرستان‌های استان تهران نیاز به ساخت مدارس جدید دارند تا از تراکم دانش‌آموزی آنها کاسته شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش و همت خیرین مدرسه‌ساز در سال 90 باعث شد تا اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سطح کشور رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان تاکید کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در زمینه جذب فرهنگیان خیر نیز پیشتاز است، به طوری‌که هم‌اکنون 50 هزار فرهنگی و 20 هزار نفر بازنشسته جزو خیرین مدرسه‌ساز هستند.

انتها پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول