اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان خبر داد

‌برگزاری جشنواره علمی دانش‌آموزان کوهبنان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: مسابقات جشنواره علمی دانش‌آموزان مقطع راهنمایی شهرستان کوهبنان در 4 رشته برگزار‌ شد.

‌برگزاری جشنواره علمی دانش‌آموزان کوهبنان

احمد نیکخواه ظهر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات جشنواره علمی دانش‌آموزان مقطع راهنمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به منظور ارتقا‌ی سطح علمی دانش‌آموزان جشنواره علمی ریاضی‌، علوم‌، زبان و ادبیات فارسی مقطع راهنمایی شهرستان کوهبنان با شرکت بیش از یک‌هزار و 200 دانش‌آموز در سه مرحله برگزار شد که در نتیجه ‌از هر پایه تحصیلی چهار گروه، چهار نفره به مرحله پایانی راه یافتند‌.

وی تصریح کرد: مرحله نهایی جشنواره علمی‌ امروز با حضور فرماندار و ‌رئیس شورای آموزش و پرورش‌، جمعی از مسئولان ادارات‌ و والدین دانش‌آموزان در محل سالن استاد شهید ‌مطهری برگزار شد و در پایان به تیم‌های منتخب لوح تقدیر و ‌جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

نیکخواه ابراز داشت: پس از یک رقابت سنگین و جدی در سال اول راهنمایی تیم‌های مدرسه‌های نمونه دولتی‌، بهشتی و شهدا موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند، اما در سال دوم تیم‌های مدرسه‌های نمونه دولتی‌ بهشتی و شهدا و در سال سوم راهنمایی تیم‌های مدرسه‌های نمونه دولتی ‌بهشتی و استاد مطهری حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند‌.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری مدیران و دبیران مدرسه‌های راهنمایی امروز شاهد برگزاری دومین سال ‌جشنواره علمی دانش‌آموزان در شهرستان بودیم که مورد استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان و والدین آنان قرار گرفت.

نیکخواه با توجه به نزدیک بودن فصل امتحانات از والدین درخواست کرد با فراهم آوردن شرایط مطلوب و به دور از استرس زمینه را برای آمادگی بیشتر دانش‌آموزان برای حضور در امتحانات پایانی رقم بزنند.

وی گفت: والدین باید پس از تمام شدن امتحانات با تشویق فرزندان زمینه حضور آنان را در کلاس‌های تابستانی کانون‌ها‌ی فرهنگی و تربیتی‌، بسیج و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌و ...‌ فراهم کنند.

انتهای پیام/ز10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول