اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان لردگان:

زائران لردگانی با امام راحل تجدید میثاق می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌لردگان گفت: همزمان با بیست و سومین سالگرد ارتحال امام راحل، زائران شهرستان لردگان با شرکت در مراسم سالگرد ارتحال، با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب‌اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

زائران لردگانی با امام راحل تجدید میثاق می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منصور ظفریان عصر امروز در نشست ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مردم شهرستان با حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در 14 خردادماه، میثاق خود را با رهبر کبیر انقلاب مستحکم‌تر از همیشه خواهند کرد.

وی افزود: تجلیل و تکریم از بنیانگذار جمهوری اسلامی وظیفه تمام ملت ایران است زیرا ایشان احیاگر اسلام و قرآن بود و امروز ایران را با نام امام خمینی(ره) در جهان می‌شناسند.

ظفریان بر ضرورت همکاری ادارات در برگزاری مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی تاکید و خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در شهر لردگان یکی از برنامه‌های همه ساله فرمانداری شهرستان لردگان است که در سال جاری نیز باشکوه‌تر از همیشه برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان لردگان با بیان اینکه سال گذشته یک هزار 300 نفر از این شهرستان به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شدند، اذعان داشت: در سال جاری برای اعزام  2 هزار 247 نفر زائر برنامه‎ریزی شده است.

ظفریان بیان داشت: در شهرستان لردگان سپاه قمربنی‌هاشم و پایگاه‌های مقاومت بسیج به صورت فعال از زائران متقاضی ثبت‌نام به عمل می‌آورند.

وی در ادامه با اشاره به تامین وسیله نقلیه مورد نیاز برای انتقال زائران این شهرستان به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: توزیع اتوبوس‌ها باید به صورت کاملا عادلانه و بدون تبعیض بین زائران انجام شود.

فرماندار شهرستان لردگان به تشکیل کمیته فنی ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی این کمیته زائران و رانندگان اتوبوس‌ها در این شهرستان قبل از اعزام کاملا توجیه می‌شوند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول