اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

امام احیاگر دین و معنویت در عصر جدید بودند

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: امام خمینی(ره) احیاگر دین و معنویت در عصر جدید بودند.

امام احیاگر دین و معنویت در عصر جدید بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی در جلسه ستاد بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به هم‌زمانی بزرگداشت سالگرد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با 13 رجب مصادف با میلاد باسعادت حضرت علی(ع) گفت: همه ارگان‌ها اعم از دولتی و مردم‌نهاد باید برای هر چه با‌شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم ارتحال امام مخصوص ارگان خاصی نیست، گفت: امام راحل در زمینه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی دارای بینش بسیار عمیق و ژرف بودند و انقلاب اسلامی ماحصل دور‌اندیشی آن حضرت بوده است و هم‌اکنون شاهد به واقعیت پیوستن همه وعده‌های ایشان در عرصه مختلف ملی و بین‌المللی هستیم.

فرماندار پلدختر گفت: استمرار خط ولایت‌فقیه و مقام معظم رهبری تداوم دهنده راه و مسیر امام خمینی(ره) است و اعتماد مردم به امام موجب ماندگاری انقلاب شد.

رشیدی تصریح کرد: امام خمینی(ره) احیاگر دین و معنویت در عصر جدید است و اسلامی بودن هدف و مردمی بودن قیام الهی امام خمینی(ره) موجب شد تا در مقابل همه قدرت‌ها و زورگویان جهان بدون ذره‌ای ترس بایستد.

وی با بیان این‌که امام بنیان‌گذار تفکر بیداری اسلامی بود، اظهار داشت: امام خمینی(ره) شخصیتی برجسته و الگویی برای همه کشورهای جهان از نظر اخلاص، اخلاق، ایستادگی و مبارزه با استکبار هستند و در دوران زندگی خود متحمل سختی‌ها و مشکلات زیادی از سوی دشمنان دین و نظام شدند.

فرماندار پلدختر گفت: امام، ایران را به الگوی جهانی تبدیل کرد و ابعاد شخصیتی ایشان باید به جوانان و نوجوانان معرفی شود، زیرا امام اصول مترقی ولایت‌فقیه را جاویدان کردند.

رشیدی تصریح کرد: مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) امسال با‌شکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول