اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

اقدامات لازم برای مبارزه با سن گندم صورت گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی اقدامات لازم برای مبارزه با آفت سن گندم در استان صورت گرفته است.

اقدامات لازم برای مبارزه با سن گندم صورت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا نهاوندی‌پور ظهر امروز در جلسه حفاظت از اراضی طبیعی استان زنجان اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان لیست همه تراکتورداران در استان زنجان تهیه و تدوین شده است.

وی با اشاره به برخی از مزیت‌های گردآوری این اطلاعات اضافه کرد: از این پس هر تخلفی که در بخش شخم زمین به صورت غیرقانونی صورت گیرد، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات جهاد کشاورزی استان زنجان در زمینه دهگردشی افزود: در ایام نوروز بیش از 20 مرکز خدماتی این کار را انجام دادند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات سازمان جهاد کشاورزی در زمینه جلوگیری از آفت سن گندم اضافه کرد: در این زمینه نیز مسئولان جهاد کشاورزی استان زنجان اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

نهاوندی‌پور در ادامه با اشاره به فروش آب به صورت غیرمجاز از چاه‌های آب مجاز در استان افزود: این امر موجب استفاده بی‌رویه آب و همچنین کاهش فشار آب می‌شود.

همچنین در ادامه این جلسه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به برخی از ساخت و سازهای صورت گرفته در روستای دو اسب زنجان افزود: مساحت روستای دواسب در ابتدا 17 هکتار بود که در حال حاضر به 34 هکتار رسیده است.

احمد حاجی‌زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر مساحت روستای دو اسب دو برابر شده است، اضافه کرد: باید اقدام لازم در زمینه توقف ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه صورت گیرد.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان با درخواست از مسئولان اجرایی در زمینه رسیدگی به وضعیت به وجود آمده در روستای دو اسب اضافه کرد: برخی از افراد عمدا در این روستا ساکن شده و اقدام به ساخت و ساز کرده‌اند و حتی از خانواده‌های محروم نیز نیستند.

اسماعیل بیگدلی با اشاره به نحوه عملکرد برخی از افراد ساکن در روستای دو اسب افزود: سرپرست خانواده‌های افراد ساکن در این روستا زمان حضور مسئولان در محل حضور پیدا نکرده و زنان را برای صحبت کردن با مسئولان وارد صحنه می‌کنند.

وی با تاکید بر پی‌گیری موضوع به وجود آمده در روستای دو اسب از مسئولان خواست تا اقدامات لازم را در زمینه جلوگیری از پیشروی افراد ساکن در این منطقه انجام دهند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول