اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان:

پورتال مساجد و مناره در زنجان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان از راه‌اندازی پورتال مساجد و مناره در زنجان خبر داد.

پورتال مساجد و مناره در زنجان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان، یوسف اماملو در جلسه شورای اقامه نماز تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان در راستای برگزاری هر چه بهتر نماز جماعت در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برنامه‌های متعدد آموزشی برگزار کرده است.

وی اظهار داشت: برنامه‌های مربوط به اقامه نماز به دو صورت درون سازمانی و برون سازمانی به طور جدی در اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان دنبال می‌شود و تاکنون مسابقات فرهنگی در خصوص نماز در بین کارکنان اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان نقش بسیار مهمی در برپایی نماز جماعت در ادارات و دستگاه‌های مختلف دارد، تصریح دارد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان با اعزام ائمه جماعات به ادارات و دستگاه‌های مختلف به برپایی هر چه بهتر اقامه نماز کمک کرده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان حمایت از برنامه‌های مساجد را از جمله برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان برشمرد و تاکید کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان در راستای بهداشت مساجد برنامه‌های خوبی را در این اماکن مقدس اجرا کرده است.

اماملو گفت : باید در موضوع بهداشت مساجد تحول عظیمی در مساجد ایجاد شود.

وی در ادامه از راه‌اندازی پورتال مساجد و مناره خبر داد و تصریح کرد : باید برنامه‌های مساجد به روز بوده و به نیازهای مخاطب در این اماکن جواب داده شود.

در ادامه این جلسه فضایل بیات، مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان نیز ضمن ارائه گزارش برنامه‌های سال 90 اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان در خصوص بسط و توسعه فرهنگ نماز برگزاری مسابقات نماز در بین پرسنل و خانواده آنان، خلاصه‌نویسی کتاب تجلی نماز، تهیه احادیث در خصوص نماز، تشکیل شورای اقامه نماز را از برنامه‌های این اداره‌کل برشمرد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول