اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در گلستان:

مساجد مکانی برای تطهیر معنوی، اخلاقی و فکری مردم هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان گفت: مساجد جای تعبد، پاکی، پاکیزه شدن، تنظیف، تطهیر معنوی، اخلاقی و فکری جامعه هستند.

مساجد مکانی برای تطهیر معنوی، اخلاقی و فکری مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در حوزه علمیه مکتب‎الزهرا (س) شهرستان گرگان که با حضور مشاور وزیر و دبیر کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد کشور صورت گرفت اظهار کرد: مساجد باید علاوه بر تطهیر اخلاقی به علم و دانش انسان‎ها نیز بیفزاید که اگر با این دیدگاه به مساجد بنگریم جنگ و ناتوی فرهنگی که دشمن آن را آغازگر شده با مهندسی فرهنگی که توسط رهبر معظم انقلاب، همواره بر آن تاکید می‎شود، برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: همان طوری که جنگ نیاز به مهندسی دارد و طرح و برنامه می‎خواهد توجه به این نکته ما را یادآور می‎شود که هیچ کاری بدون مهندسی امکان‎پذیر نخواهد بود که قطعا کارهای فرهنگی نیز نیاز به مهندسی دارند و باید در این راستا هدف و زمان را بشناسیم و بر اساس آن برنامه‎ریزی کنیم و اینها بدان معنی نیست که کارهای فرهنگی یک شبه اتفاق می‎افتد.

نماینده ولی‎فقیه در گلستان اذعان کرد: در دوران انقلاب، ما با جنگ‎های سیاسی، نظامی و اقتصادی روبرو بوده و هستیم و انواع و اقسام جنگ‎ها و نبردها را با دشمن داشته و داریم که در میان همه این جنگ‎ها، جنگ فرهنگی مهمتر، سخت‎تر و پیچیده‎تر است.

نورمفیدی متذکر شد: اگر جنگ‎های نظامی و اقتصادی پنج و یا 10 ساله قابل حل باشد اما میادین نبرد فرهنگی به این زودی حل نخواهد شد و زمانی که مقام معظم رهبری با نگاه دقیق و حساب شده خویش از شبیخون فرهنگی یاد می‎کنند این حجت را بر همه تمام می‎کند که باید در زمینه فرهنگی با جدیت وارد میدان شده و بر دشمنان غلبه کنیم.

در پایان دیدار حجت‎الاسلام حمیدرضا سلیمانی مشاور وزیر و دبیر کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد کشور با آیت‎الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان، تندیسی به مناسبت یادبود از سوی نورمفیدی به مشاور وزیر اهدا شد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول