اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بدمینتون قزوین:

جنگندگی عامل موفقیت تیم شهیدرجایی قزوین بود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بدمینتون قزوین با اشاره به قهرمانی تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور گفت: قهرمانی تیم بدمینتون شهید رجایی حاصل جنگندگی و تلاش بازیکنانش بود.

جنگندگی عامل موفقیت تیم شهیدرجایی قزوین بود

صلاح‌الدین طاهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه ورزشکاران تیم هیئت بدمینتون قزوین در دیدار برگشت مرحله پایانی لیگ دسته اول کشور مقابل تیم هماپلاست از جان مایه گذاشتند، اظهار کرد‌: دیدار مقابل تیم شیرازی دشواری‌های زیادی داشت که بازیکنان تیم هیئت بدمینتون قزوین با شایستگی توانستند این تیم را شکست دهند‌.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین از قبل از آغاز دیدار نهایی عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده بودند، افزود: با تعصب مثال‌زدنی ورزشکاران قزوینی که از ابتدا، بازی را در دست گرفتند موفق شدیم تیم قدرتمند هماپلاست را در شیراز مغلوب کنیم.

طاهرخانی با اشاره به اینکه قبل از دیدار پایانی جواز حضور در لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور را کسب کرده بودیم، عنوان کرد‌: هدف این بود که با قهرمانی در لیگ دسته اول حقانیت بازی‌های زیبای خود را به اثبات برسانیم که با همت بازیکنان این موضوع محقق شد‌.

دبیر هیئت بدمینتون استان قزوین با اشاره به اینکه در دیدار رفت هم در قزوین با نتیجه سه بر دو این تیم شیرازی را با شکست بدرقه کرده بودیم، یادآور شد: در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری گیم‌شماری شش بر چهار بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها تکیه زدیم.

وی با بیان اینکه این عنوان با تلاش و برنامه‌ریزی کادر فنی و غیرت و تعصب مثال‌زدنی بازیکنان تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین به دست آمد، عنوان کرد: امیدوار هستیم تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین با حضوری قدرتمند در لیگ برتر نماینده شایسته‌ای برای استان قزوین باشد‌.

تیم هیئت شهید رجایی قزوین عصر دیروز در دیدار برگشت مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور با نتیجه سه بر دو تیم هماپلاست شیراز را از پیش رو برداشت و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد‌.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول