اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تاکید کرد

ضرورت فعال‌سازی هیئت بدمینتون در شهرستان‌های کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان خواستار فعال‌سازی هیئت بدمینتون در سطح شهرستان‌های استان کردستان برای رسیدن این رشته ورزشی به جایگاه واقعی خود در کشور شد.

ضرورت فعال‌سازی هیئت بدمینتون در شهرستان‌های کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد عبداللهی ظهر امروز در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: انتخاب و منصوب شدن رئیس هیئت می‌تواند در راستای تعامل و همکاری بین این هیئت ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون مربوطه نقش بسزایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: ما با تمام توان از برنامه‌های این هیئت ورزشی برای فعالیت جدید خود استقبال می‌کنیم و امیدواریم با انجام همکاری‌های لازم در آینده شاهد تغییرات و پیشرفت بدمینتون در سطح استان و کشور باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اعلام کرد: رئیس هیئت باید از طرح‌ها، نظرات و تجربیات سایر فعلان این رشته ورزشی استفاده کند و با همکاری و تعامل میان اعضای هیئت به پیشرفت دست پیدا کنند.

به گفته وی، بدمینتون کردستان با همفکری و اجرای طرح‌های توسعه‌یابی می‌تواند به جایگاه اصلی خود در سطح کشور دست یابد، چرا که ورزشکاران این استان توانایی و استعداد زیادی در این عرصه دارند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: در بین ورزشکاران هر دو بخش آقایان و بانوان برای رشته بدمینتون استعدادهای بخصوصی قرار دارد که با استعدادیابی می‌توان آنان را شناسایی کرد.

وی خواستار فعال‌سازی هیئت‌ بدمینتون تمامی‌ شهرستان‌های سطح استان شد و گفت: هر کدام از ورزشکاران شهرستان‌های استان با در دست داشتن امکانات و فعالیت می‌توانند خود را در سطح کشور همچون مهران شهبازی مطرح و در مقاطع مختلف برای استان کسب عنوان کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان در پایان ضمن تشکر از زحمات ارزنده رئیس هئیت سابق، افزود: محمد رضایی به دلیل مشغله‌ کاری و عدم حضور در مرکز استان از این سمت کناره‌گیری کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول