اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آزمون داوری درجه 3 بدمینتون در اردکان برگزار شد

خبرگزاری فارس: آزمون داوری درجه 3 بدمینتون با شرکت 25 نفر از داوران بدمینتون شهرستان اردکان برگزار شد.

آزمون داوری درجه 3 بدمینتون در اردکان برگزار شد

رئیس هیئت بدمینتون شهرستان اردکان در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان اظهار داشت: این آزمون پس از برگزاری 40 ساعت کلاس آموزشی قوانین بدمینتون زیر نظر فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

محمدعلی بهجتی افزود: 25 نفر از داوران بدمینتون شهرستان اردکان در آزمون داوری درجه سه بدمینتون در محل پژوهشسرای جوان شرکت کردند.

وی از برگزاری آزمون عملی داوری درجه 3 استان در سالن طراوت اردکان خبر داد و اضافه کرد: شرکت‌ کنندگان در آزمون کتبی در سطح استان یزد در صورت کسب حد نصاب امتیاز، آزمون عملی را نیز در اردیبهشت‌ماه پشت سر خواهند گذاشت، به شرکت‌ کنندگانی که موفق به قبولی در آزمون کتبی و عملی شوند، مدرک درجه 3 بدمینتون از طرف فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی اعطاء می‌شود.

این مقام مسئول هم‌چنین از فعالیت حرفه‌ای داوران بدمینتون اردکانی خبر داد و گفت: در حال حاضر 10 داور از شهرستان اردکان مسابقات بدمینتون استانی و کشوری را قضاوت می‌کنند.

بهجتی هم‌چنین با اشاره به فعالیت دو نفر از داوران بدمینتون شهرستان اردکان در مسابقات بین‌المللی دهه فجر اظهار داشت: محمدرضا رضاپور و محمدعلی بهجتی در این دوره از مسابقات بین‌المللی که در تهران برگزار شد، چند بازی در رده‌های مختلف را سوت زدند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول