اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

مردم دلیل عمده گرانفروشی را کاهلی مسئولان می‌دانند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با اشاره به چند نرخه بودن برخی اقلام در بازار گفت: مردم دلیل عمده گرانفروشی را کاهلی مسئولان می‌دانند.

مردم دلیل عمده گرانفروشی را کاهلی مسئولان می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ناصر رضایی صبح امروز در جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: عده‌ای که فقط به دنبال منافع شخصی هستند با سوءاستفاده از شرایط سعی می‌کنند تا با ارائه قیمت‌های کذایی در بازار تلاطم ایجاد کرده و سبب بر هم زدن تنظیم بازار شوند.

فرماندار کهگیلویه تأکید کرد: در این خصوص لازم است بازرسان و ناظران با قدرت و قوت بیشتری نسبت به شناسایی و مقابله با آنان اقدام کنند.

رضایی با اشاره به اینکه در برخی اقلام افزایش قیمت داشته‌ایم، خاطر نشان کرد: این امر سبب چند نرخی شدن در بازار شده که زمینه‌ساز سوءاستفاده گران‌فروشان می‌شود.

این مسئول در شهرستان کهگیلویه ابراز داشت: نظر مردم این است که عدم کنترل جدی بازار، عامل چند نرخی شدن و گرانفروشی‌های اخیر است.

وی از همه مسئولان و دستگاه‌های مرتبط خواست نظارت بر بازار کاملا جدی و به صورت شبانه‌روزی انجام شود تا فرصتی برای سوء استفاده کنندگان پیش نیاید.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه چند نرخی بودن اقلام سبب بی‌ثباتی بازار می‌شود، تصریح کرد: متولیان بازار باید تفاوت قیمت‌ها را به شدت هرچه تمام کنترل کنند.

رضایی عنوان کرد: تأمین، توزیع به موقع مایحتاج مردم و کنترل بازار، شناسایی محتکران، نظارت بر قیمت‌ها و اجناس مورد نیاز مردم و همچنین برخورد آنی و جدی با متخلفین باید به صورت جدی در دستور کار مدیران قرار گیرد.

فرماندار کهگیلویه نقش مردم را در بازرسی‌ها و کنترل بازار مهم دانست و گفت: باید همه بازرس باشند و از کوچکترین تخلف چشم پوشی نکنند تا کسی فکر سوء استفاده به ذهنش خطور نکند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول