اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهر جعفریه

دومین جشنواره ایمن‌سازی موتورسواران و عابرین پیاده برگزار شد

خبرگزاری فارس: دومین جشنواره ایمن‌سازی موتورسواران و عابرین پیاده با توزیع 200 عدد کلاه ایمنی بین دارندگان موتورسیکلت در بخش جعفریه برگزار شد.

دومین جشنواره ایمن‌سازی موتورسواران و عابرین پیاده برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم، در این مراسم که با حضور بخشدار جعفریه، اعضای شورای بخش و دیگر مسئولین استانی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش بخش جعفریه برگزار شد مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان قم گفت: طرح ایمن‌سازی موتورسواران و عابرین پیاده از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون بیش از 400 عدد کلاه ایمنی استاندارد و 2 هزار بسته فرهنگی بین موتورسواران بخش سلفچگان و جعفریه به صورت رایگان توزیع شده است.

قاسم باقری با بیان اینکه موتورسیکلت با وجود اینکه یک وسیله نقلیه ایده‌ال شهری محسوب می‌شود خطرناک‌ترین و ناامن‌ترین وسیله نقلیه است افزود: جشنواره ایمن‌سازی موتورسواران و عابرین پیاده با هدف ارتقای فرهنگ استفاده از موتورسیکلت در پنج بخش استان قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به کاهش 28 درصدی تلفات تصادفات رانندگی در ایام نوروز اظهار داشت: با یاری خداوند متعال و مساعدت استاندار قم و دیگر مسئولین استانی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان جهش چشمگیری در کاهش تصادفات رانندگی دراستان به‌وجود آمده است و این موضوع باید به حوزه روستایی و استفاده‌کنندگان از موتورسیکلت نیز گسترش یابد.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول