اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس واحد مهندسی تعمیرات خط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان:

750 کیلومتر از مسیر خطوط انتقال نفت در لرستان ایمن‌سازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس واحد مهندسی تعمیرات خط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان از تسطیح و ایمن‌سازی 750 کیلومتر از مسیر خطوط لوله نفت این منطقه در سال جاری خبر داد.

750 کیلومتر از مسیر خطوط انتقال نفت در لرستان ایمن‌سازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان، مهرداد حقیقیان روز دوشنبه در تشریح اقدامات صورت گرفته در این راستا گفت: این طرح براساس یک برنامه زمان‌بندی سالیانه و بنابر ضرورت و بررسی آب‌بردگی‌های مسیر خطوط انتقال نفت در منطقه اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به بارندگی‌های اخیر و حجم بالای نزولات آسمانی، کوهستانی و سخت‌گذر بودن مسیر خطوط لوله منطقه و هم‌چنین حفظ و ایجاد شرایط ایمن خطوط، عملیات تسطیح و احیاء و نیز ترمیم آب‌بردگی‌های مسیر خطوط انتقال در منطقه آغاز شده است.

حقیقیان پیش‌بینی کرد، طبق برنامه‌ریزی طی امسال حداقل 750 کیلومتر از مسیر خطوط انتقال نفت در این منطقه تسطیح و ایمن‌سازی شود.

وی ادامه داد: در اجرای این عملیات و به صورت هم‌زمان تمام مسیرهای دسترسی به خطوط، شیرهای دروازه‌های، شیرهای یک طرفه و رودخانه‌های مسیر نیز مرمت می‌شوند.

حقیقیان با اشاره به اهمیت این عملیات گفت: هدف از تسطیح مسیر، دسترسی سریع به خطوط در مواقع بروز حوادث پیش‌بینی نشده و شرایط اضطراری جهت تعمیرات روی خط، انجام بازدید از خطوط، نمایان کردن مسیر عبور خطوط لوله و پیشگیری از تجاوز احتمالی به حریم خطوط است.

شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان نقش مهمی در انتقال نفت و فراورده‌های نفتی به پالایشگاه‌های مرکز کشور دارد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول