اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

رقابت اصولگرایان منصفانه و جوانمردانه است

خبرگزاری فارس: نائب رئیس اصلاح‌طلب شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در عرصه انتخابات ادوار مجلس و ریاست جمهوری رقابت اصولگرایان منصفانه و جوانمردانه است.

رقابت اصولگرایان منصفانه و جوانمردانه است

جواد زنجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: به یقین اصولگرایان که جریان مورد تایید و به رسمیت شناخته شده امام هستند منصفانه در تمام انتخابات به میدان آمده‌اند و سعی دارند از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری رفته رفته رفتارهای تخریبی بیشتر می‌شود و تیم حاکم سعی می‌کند برای ماندن در قدرت تلاش‌ها و اقداماتی را انجام دهد و به برخی یکدست‌سازی‌ها دست بزند.

وی گفت: اگر جبهه اصولگرایان پشتیبانی خود را از این طیف نشان دهد آنها هیچ سخنی برای طرح و بیان کردن ندارند و بنده یقین دارم که رقابت جبهه اصولگرایی به شکل منصفانه و جوانمردانه اتفاق می‌افتد.

زنجانی جریان منصوب به دولت را جریان خرده، جزیی و جدا شده از جریان اصولگرایان توصیف کرد و افزود: گاه مردم از اقدامات تند این جریان آسیب دیده‌اند و در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی برخی هزینه‌های سنگین را به نظام و مردم تحمیل کرده‌اند که در این زمینه باید با واقع‌نگری بیشتر قضایا را پی گرفت.

وی ‌اظهار داشت: چنین اقدامات تند و تنش‌آفرین دیگر مورد قبول و خواست جریانات و احزاب نیست چرا که مردم و نظام دیگر تحمل چنین اقدامات یک جانبه‌گرایانه را ندارند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول