اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن زنجان خبر داد

تحویل 2 هزار جلد سند به اماکن روستایی در سال جاری

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن زنجان از تحویل 2 هزار جلد سند به اماکن روستایی در سال جاری خبر داد.

تحویل 2 هزار جلد سند به اماکن روستایی در سال جاری

محمد رضا شکیبایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در سال گذشته از سوی اداره منابع طبیعی 100 هکتار در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت که از این میزان 20 هکتار به نیک‌پی اختصاص یافت.

وی از واگذاری 220 قطعه زمین به افراد خارج از استان خبر داد و افزود: در سال گذشته 40 قطعه زمین نیز برای طرح مهاجرت معکوس در اختیار افراد قرار گرفت.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 50 هکتار در تملک بنیاد مسکن شهرستان قرار دارد، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم 400 قطعه در سطح شهرستان برای این امر اختصاص یابد.

وی با اشاره به مقاوم سازی 50 درصد روستاهای شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: در طول برنامه پنجم توسعه مابقی روستاهای استان مقاوم‌سازی می‌شوند.

شکیبایی با بیان اینکه در سال گذشته 2 هزار و 100 واحد در سطح شهرستان زنجان مقاوم‌سازی شدند، خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در دستور کار است.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی در 12 درصد روستاهای استان تا قبل از سال 84 خاطرنشان کرد: فعالیت‌های انجام شده در راستای اجرای طرح هادی در سال گذشته معادل طول عمر بنیاد مسکن است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان زنجان با بیان اینکه اکثر پروژه‌های طرح هادی شهرستان از 89 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند، یادآور شد: تا پایان خرداد ماه این پروژه‌ها اجرایی می‌شوند.

وی با اشاره به انجام مطالعات طرح هادی 27 روستای شهرستان در سال گذشته تصریح کرد: در سال جاری برای 30 روستا با اعتباری بالغ برای 360 میلیون تومان این مطالعات در صورت اختصاص اعتبارات لازم انجام می‌شود.

شکیبایی از صدور یک هزار و 260 فقره سند برای روستاییان در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال جاری نیز اقدامات لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول