اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اهر:

4900 واحد مسکونی روستایی در اهر مقاوم‌سازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اهر، از مقاوم‌سازی 4 هزار و 908 واحد مسکونی روستایی با زیربنای 343 هزار و 560 مترمربع در روستاهای شهرستان اهر خبر داد.

4900 واحد مسکونی روستایی در اهر مقاوم‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمود عباسی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران میزان اعتبار هزینه شده برای مقاوم‌سازی این تعداد واحد مسکونی را 39 میلیارد و 779 میلیون ریال اعلام کرد.

وی، احداث 694 واحد مسکونی شهری به مساحت 64 هزار و 518 مترمربع، مطالعه و تهیه نقشه طرح هادی در 100 روستا، اجرای طرح هادی در 34 روستا، تهیه نقشه و احداث27 واحد مسکونی محرومان توسط انجمن خیران مسکن‌ساز شهرستان در شهر اهر به مساحت 2 هزار و 395 مترمربع، تهیه نقشه و آغاز به احداث 44 واحد مسکونی آپارتمانی توسط انجمن خیران مسکن‌ساز شهرستان در شهر اهر به مساحت 3 هزار و 760 مترمربع به صورت صنعتی‌سازی و احداث 115 واحد مسکونی آپارتمانی و خودمالک در شهر هوراند در قالب طرح مسکن مهر 99 ساله با اعتباری بیش از 371 میلیارد و 859 میلیون ریال را از کارهای مهم دیگر انجام شده، در حال انجام و یا در شرف اتمام توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اهر اعلام کرد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اهر همچنین از آغاز اجرای طرح هادی در هشت روستای آلمان قدیم، ممشلو، ریحان، وجنی، یاورکندی، کورن، باللی قشلاق و شله بران شهرستان اهر خبر داد.

وی افزود: میزان اعتبارات برای اجرای طرح هادی در این هشت روستا بیش از 15 میلیارد ریال است که با پایان یافتن این طرح 720 خانوار با 3 هزار و 640 نفر جمعیت ساکن از طرح هادی بهره‌مند خواهند شد.

عباسی همچنین از صدور سند مالکیت روستایی به تعداد 7 هزار و 800 فقره سند و تحویل آن به روستاییان در 89 روستای شهرستان اهر خبر داد. 

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول