اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان:

گازرسانی شاخصه امیدواری مردم به اقامت در روستاست

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار زنجان گفت: گازرسانی به روستاها از شاخص‌های امیدواری مردم به اقامت در مناطق روستایی است.

گازرسانی شاخصه امیدواری مردم به اقامت در روستاست

محمدرضا براتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: گازرسانی به مناطق روستایی از اولویت‌های سال جاری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم با برنامه‌ریزی شرکت گاز روستاهای شهرستان زنجان در سال جاری از نعمت گاز برخوردار شوند، افزود: گازرسانی به روستاها از شاخص‌های امیدواری مردم به اقامت در مناطق روستایی است.

معاون فرماندار زنجان با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: ضروری است در سال جاری اقدامات ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری در روستاها انجام شود.

وی با بیان اینکه هر چه میزان سرمایه‌‌گذاری در روستاها افزایش یابد به همان میزان فعالیت‌های مطلوبی در بخش کشاورزی انجام می‌شود، افزود: حمایت از تولیدات روستایی موجب اقامت دایمی مردم در روستاها می‌شود.

براتی با اشاره به ظرفیت‌های روستاهای شهرستان برای اجرای طرح مهاجرت معکوس خاطرنشان کرد: در سال گذشته اقدامات مطلوبی در این زمینه صورت گرفت که در سال جاری نیز این امر مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه 100 هکتار از طریق منابع طبیعی در شهرستان زنجان در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت، یادآور شد: این امر موجب توسعه روستاها و اجرای طرح مهاجرت معکوس می‌شود.

معاون فرماندار زنجان بر ضرورت اتمام طرح‌های ناتمام در شهرستان زنجان تاکید کرد و افزود: علاوه بر اتمام این پروژه‌ها ضروری است پروژه‌های جدیدی تعریف شده و با حذف بوروکراسی زاید اداری خدمات مطلوبتری به مردم شهرستان ارائه شود.

وی با اشاره به اجرای نهضت کشاورزی در سال جاری در همه استان‌های کشور یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های استان زنجان و به تبع آن شهرستان زنجان در بخش کشاورزی باید برای اجرای مطلوب این طرح، کشاورزان هدایت شده و با ارائه طرح‌های کشاورزی از فرصت موجود به نحو مطلوبی استفاده کنند.

براتی با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی تنها به یک دستگاه مربوط نمی‌شود، یادآور شد: باید همه دستگاه‌های اجرایی برای توسعه بخش کشاورزی از امکانات خود استفاده کنند.

وی از اختصاص 30 میلیارد تومان برای توسعه بخش کشاورزی شهرستان زنجان در سال جاری خبر داد و گفت:‌ با ارائه طرح‌های مختلف کشاورزی این تسهیلات در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

معاون فرماندار زنجان بر ضرورت حمایت از صنایع بسته‌بندی در بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود: نیروی بیکار شهرستان زنجان می‌تواند با حضور در بخش کشاورزی و دریافت تسهیلات زمینه اشتغال افراد دیگری را نیز فراهم کند.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول