اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

در نظام استکباری هر کس تابع آمریکا باشد بشر است

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: در نظام آمریکا هر کس تابع این دنیای استکباری باشد بشر است و ماباقی تروریست هستند.

در نظام استکباری هر کس تابع آمریکا باشد بشر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید اکبر علیزاده شامگاه امروز در نشست با روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای گچساران اظهار کرد: بر اساس فرموده خداوند در قرآن، موجودات زنده از جمله انسان‌ها هر کدام به نوعی با آفریدگار هستی در ارتباط هستند.

* دنیای استکبار حقوق بشر، تروریسم و دمکراسی را به نفع خود تعریف می‌کند

فرماندار گچساران با بیان اینکه کمال موجودات در ارتباط با خداوند است، تصریح کرد: آنچه در زمین و آسمان‌ها وجود دارد به تسبیح خدا مشغول بوده و فلسفه عبادت ایجاد ارتباط میان خدا و آفریده‌ها است.

علیزاده کمال انسانی را در ارتباطات دانست و افزود: موجودی که با خداوند در ارتباط نباشد و با آفریدگار خود سخن نگوید، نمی‌تواند به درجات کمال برسد.

وی با بیان اینکه کلمه ارتباطات و مشتقات آن بیش از یک‌هزار و 700 بار در قرآن آمده است، گفت: همه موجودات از جمله انسان، گیاهان و دیگر موجودات زنده برای زندگی پویا و تکامل به ارتباطات نیاز دارند.

مقام عالی دولت در گچساران پوچ‌گرایی، درد، رنج و مشکلات روانی انسان‌ها را نتیجه عدم ارتباط انسان با خالق و خدای خود دانست.

علیزاده با اشاره به عدم عدالت در تعریف ارتباطات جهانی توسط دنیای استکبار ابراز داشت: دنیای استکبار به خاطر حفظ منافع خود واژه‌های حقوق بشر، دمکراسی، تروریسم، خشونت و جنگ را در راستای حفظ منافع و مطامع خود تعریف می‌کند.

وی ادامه داد: در صورت وجود توافقات جهانی، تعاریف مورد نظر به شکل صحیح و منطقی شکل می‌گرفت و عدالت واقعی بر جهان حاکم می‌شد.

علیزاده پایه و اساس صلح در جهان را ارتباطات صحیح و منطقی دانست و تصریح کرد: عدم توافق جمعی سبب می‌شود که جنگ‌ میان افراد و کشورهای مختلف صورت گیرد.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه عدم ارتباطات سبب بیگانگی و دشمنی در جهان می‌شود، یادآور شد: بانیان تروریسم با رد عملکرد منفی خود در برابر دیگر انسان‌ها رفتار خود را برترین رفتار می‌دانند و خود را مدافع حقوق بشر معرفی می‌کنند.

* ارتباطات صحیح مبنای صلح در جهان است

این مقام مسئول در گچساران تصریح کرد: در نظام دنیای استکبار هر کس تابع نظام آمریکا باشد بشر است و افراد غیر از آن افرادی تروریسم هستند.

علیزاده با بیان اینکه تعریف جهان‌شمولی بر سر تروریسم وجود ندارد، افزود: ارتباطات مبنا و بانی صلح در جهان بوده و اگر توافق جهانی بر سر تعاریف وجود داشت دنیای استکبار این واژه‌ها را به نفع خود معنا نمی‌کرد.

وی ابراز داشت: وقتی نامی از یک سازمان برده‌ می‌شود تصویری در ذهن مخاطب ایجاد می‌شود و مطلوب‌بودن و یا نامطلوب بودن تصویر آن سازمان ناشی از درصد ارتباط آن سازمان با دیگر سازمان‌ها و جامعه است.

بالاترین مقام اجرایی گچساران خاطر نشان کرد: جهان امروز در نتیجه تبلیغات ناشی از ارتباطات رسانه‌های جمعی بوده و رسانه‌های استکباری به نفع سازمان‌های خود تبلیغات وسیع و گسترده‌ای دارند.

علیزاده افزود: اگر ارتباطات شفاف، صحیح و سالمی میان جوامع وجود داشته باشد جهان به گونه‌ای دیگر بود.

وی روابط عمومی‌ها را کانال ارتباطی سازمان با سازمان‌های دیگر و افراد جامعه برای بیان قابلیت‌ها و توانمندی‌ها، توان و قدرت یک سازمان دانست.

علیزاده افزود: روابط عمومی‌ها و فعالان حوزه ارتباطات باید ویژگی‌ها و توانمندی‌های سازمان خود را به گونه‌ای بیان کنند که مخاطبان به خوبی و به آسانی بتوانند سازمان مورد نیاز خود را شناسایی و انتخاب کنند.

انتهای پیام/ر10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول