اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

فریادهای عدالت‌خواهانه ملت بحرین را نمی‌توانند خاموش کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: با پیشنهاد طرح الحاقی بحرین به عربستان آل‌سعود نمی‌تواند جلو فریادهای عدالت‌خواهانه ملت بحرین را بگیرد.

فریادهای عدالت‌خواهانه ملت بحرین را نمی‌توانند خاموش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نمازجمعه جهرم با اشاره به سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد یادروز نشان دادن نخستین ضربه جوانان برومند ایران به استکبار جهانی بود و آن‌ها نشان دادند که امت مسلمان در مقابل غصب‌شدن کشورشان توسط آمریکای جنایتکار ساکت نمی‌نشینند.

وی با بیان اینکه ملت ایران برای در هم کوبیدن جنایتکاران غاصب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، افزود: رهبری معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا با صراحت اعلام می‌کنند که اگر قدرتمندان دنیا بخواهند مرزهای ایران را مورد تهدید قرار دهند به طور متقابل با آن‌ها برخورد می‌شود.

خطیب جمعه جهرم با اشاره به طرح الحاق کشور بحرین با عربستان ابراز داشت: مزدوران غربی بدانند که بحرین یک کشور مستقل است و آل خلیفه و سعود نمی‌توانند با طرح استکباری آمریکا جلو فریادهای عدالت‌خواهانه ملت بحرین را بگیرند.

دژکام با اشاره به سکوت دستگاه‌های بین‌المللی در مقابل رفتارهای ایادین استکبار بیان داشت: ملت ایران در مقابل حق مردم مظلوم بحرین ساکت نمی‌نشینند و تا پای جان از حق مردم این کشور حمایت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صدمین سفر استانی هیئت دولت به مشهد مقدس نیز گفت: اصل سفرهای استانی به پیشنهاد رهبری بوده و این سفرها برکات بسیاری داشته و دولت در این زمینه تلاش‌های خوبی کرده است.

این مسئول با بیان برخی انتقادات در مورد سفرهای استانی خاطرنشان کرد: نباید در مورد این امر بی‌انصافی کرد چرا که به واقع دولت نهم و دهم تلاش‌های بسیاری در امر خدمت‌رسانی به مردم داشته است و نباید به خاطر برخی مخالفت‌ها وضعیت جامعه به سوی ناهنجاری برود.

وی همچنین با اشاره به دور چهارم سفرهای هیئت دولت به استان فارس تصریح کرد: توقع‌ ما این است که هیئت دولت نگاه جدی‌تری به بعضی از مسائل این استان و شهرستان جهرم داشته باشد.

امام جمعه جهرم مشکل آب کشارزی را از خواسته‌های مهم مردم و کشاورزان استان فارس ذکر و ابراز داشت: دولت باید در این زمینه یک همت بزرگ داشته باشد و این امر نیز مورد توجه مسئولان کشوری و استانی واقع شود که آب مورد استفاده کشاورزان در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

دژکام با انتقاد از عدم راه‌اندازی پروازهای فرودگاه جهرم و تکمیل پروژه بزرگراه این شهرستان نیز گفت: طرح دوبانده شدن بزرگراه جهرم ـ شیراز مدت‌ها در حال انجام‌شدن بوده و ضعیف پیش می‌رود و این مسیر به قتلگاهی برای مردم تبدیل شده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول