اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سیرجان:

آل ‌سعود خائن‌الحرمین است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سیرجان با اشاره به جنایات آل‌ سعود در بحرین گفت: آل‌ سعود خائن‌الحرمین است که با استکبار همدست شده است.

آل ‌سعود خائن‌الحرمین است
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید ابراهیم فاقعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس دلیرمردان ایران و پیروان امام علی (ع) به استقبال مرگ و شهادت رفتند و این رمز پیروزی یک مسلمان واقعی است.
وی با انتقاد از رژیم آل‌سعود، آنها را خائن‌الحرمین اعلام کرد و افزود: اگر اینها خادم‌الحرمین بودند، با آمریکا و صهیونیست همدست نمی‌شدند و مسلمانان جهان را نمی‌کشتند.
فاقعی بیان کرد: مردم بحرین با همه سختی‌ها و تنگناهایی که دشمنان اسلام برای آنها به وجود آورده‌اند، هیچگاه از مبارزه خود کوتاه نیامدند و قطعا مکتب شیعه پیروز است و به نبرد پشت نمی‌کند.
وی حرکت‌های ضداستعماری منطقه را توسط مسلمانان نویدبخش حمایت جهانیان از اسلام عنوان و تصریح کرد: 99 درصد مسلمانان مصر پایبند اصول اسلامی هستند و جهان می‌‌داند اسلام منادی صلح، آزادی و رفاه عمومی است.
فاقعی گفت: اگر عدالت اسلام اجرا شود، آمریکا و استکبار جایگاهی برای ظلم و ستم ندارند لذا با هر فریاد اسلام‌خواهی مبارزه می‌کنند.
امام جمعه موقت سیرجان در بخش دیگری از خطبه‌ها نماز جمعه این هفته سیرجان به بحث مهم خودکفایی و عدم وابستگی به بیگانگان اشاره کرد و اظهار داشت: طی سال گذشته مراجع شیعه خطر مصرف کالاهای خارجی را گوشزد کردند.
وی افزود: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نیز بر عدم استفاده از کالاهای غیرایرانی تأکید داشتند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول