اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در گلستان:

آل‎سعود نقش مهمی در آشوب‌های سوریه دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: دولت سعودی با باز کردن پای آمریکایی‎ها در آن کشور در به هم ریختگی کشور سوریه نقش مهمی ایفا می‎کند.

آل‎سعود نقش مهمی در آشوب‌های سوریه دارد

به گزارش روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی در آئین افتتاحیه اردوی فرهنگی ـ تفریحی مدیران، مدرسان، ناظران و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت گلستان در جنگل شصت‎کلا اظهار داشت: وحدت بین مسلمین و اتحاد بین آحاد مردم جامعه از مبانی مورد تاکید دین اسلام بوده و علما در هدایت جامعه به سوی وحدت نقش مهمی دارند.

امام جمعه گرگان افزود: استان گلستان نمونه عینی و بارز وحدت عملی در کشور و منطقه محسوب می‎شود و این مهم با اراده خداوند متعال و نقش محوری علما و همراهی مردم تحقق یافته است.

وی تصریح کرد: این وفاق و همدلی همواره مورد هدف دشمن و شیاطین بوده و آنان برای ایجاد تفرقه و جدائی بین ملت‎ها همواره در تلاش هستند.

نماینده استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: طلاب اعم از شیعه و سنی باید به علم روز مجهز شوند و پاسخگوی نیازهای جامعه امروزی باشند.

نورمفیدی با اشاره به دین‎گریزی برخی از جوانان، وظیفه علمای دین را بسی سنگین‎تر از قبل دانست و یادآور شد: با پیشرفت تکنولوژی، آنان نیز باید پاسخگوی مسائل جدیدتر باشند.

این مسئول نقش علمای واقعی را بسیار بالا برشمرد و گفت: کسانی که در بین مردم خداوند را محبوب و از طرف دیگر در نزد خداوند مردم را محبوب می‎کنند، عالمان واقعی هستند و در آخرت با انبیای الهی محشور خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پایان، ضمن انتقاد از عملکرد دولتمردان عربستان اذعان داشت: دولت سعودی با باز کردن پای آمریکایی‎ها در آن کشور در به هم ریختگی کشور سوریه نقش مهمی ایفا می‎کند.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول