اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه موقت بندرعباس:

آل‌سعود مانع فریاد برائت از مشرکان نشود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بندرعباس گفت: از حکومت سعودی انتظار می‌رود امسال با اقتدار کامل در برابر غربی‌ها، از فریاد برائت از مشرکان حجاج جلوگیری نکند.

آل‌سعود مانع فریاد برائت از مشرکان نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمدحسن فروزان‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، خطاب به مسئولان کشور عربستان اظهار داشت: دور از انتظار نیست اگر مسئولان عربستان به راه راست برنگردند بلایی که سر معمر قذافی، بن علی و مبارک آمد دامن آنها را نیز بگیرد.
وی ادامه داد: عربستانی‌ها باید با نشان دادن اقتدار خود در برابر کشورهای غربی ثابت کنند که خادم الحرمین هستند و جز خدا از هیچ کشور و قدرتی واهمه ندارید.
امام جمعه موقت بندرعباس خواستار این شد که عربستان فراغ از فشارهای دیگران از فریاد برائت از مشرکان حجاج جلوگیری نکند.
خطیب جمعه این هفته بندرعباس در ادامه بار دیگر از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ نام برد و خطاب به سعودی‌ها افزود: تا دیر نشده با رها کردن این شیطان به دامان اسلام محمدی باز گردید و تنها از خدا بترسید و به فرمان او یعنی قرآن مجید عمل کنید.
به گفته فروزان‌نژاد، مسلمانان جهان و به ویژه مردم ایران، آمریکا را دشمن شماره یک خود می‌دانند، ابراز داشت: مسلمانان جهان با دریافت پیام انقلاب اسلامی ایران ثابت کردند که آمریکا مایه ننگ است و او را از کشورهایشان بیرون کردند.
امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به شهادت ده‌ها نفر از مسئولان و مردم بیگناه در ایران و دیگر کشورهای اسلامی توسط تروریست‌ها گفت: آمریکا و اسرائیل نماد تروریسم‌های دنیا هستند چرا که در حالی که کشورهایی همانند ایران قربانی اعمال تروریستی آنها هستند به عنوان تروریست معرفی می‌کنند.
وی یادآور شد: تاریخ هیچ وقت جنایت‌های استکبار بر علیه ایران طی سه دهه اخیر را که منجر به ریخته شدن بهترین فرزندان این مرز و بوم شده است را یاد نمی‌برد و نباید فراموش کرد که این خون‌ها توسط امریکا و دست‌نشانده‌های او در منطقه ریخته شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول