اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان خبر داد

تشکیل 4 کمیته تخصصی برای شناسایی کارآفرینان دشتستان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از تشکیل 4 کمیته تخصصی برای شناسایی کارآفرینان این شهر خبر داد.

تشکیل 4 کمیته تخصصی برای شناسایی کارآفرینان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کوروش دهقان بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان دشتستان اظهار داشت: بررسی و تحلیل مشکلات، مسائل و نیازهای شهرستان دشتستان در رفع هر چه بهتر این مشکلات مؤثر است و این امر با مشارکت فعال و همه‌جانبه مسئولان این شهرستان صورت می‌پذیرد.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: گستردگی نیازهای شهرستان دشتستان سبب تخصصی شدن نیازها شده و هر یک از مسئولان به دلیل شناخت دقیق که از حوزه فعالیت خود دارند می‌توانند راهکارها را به مسئولان ارائه دهند و شرایط مطلوب را برای رفع مشکلات فراهم کنند.

دهقان اذعان داشت: شناسایی نیازها و اولویت‌های شهرستان دشتستان از مهم‌ترین رویکردهای شهرستان دشتستان در حوزه برنامه‌ریزی است که به طور خاص به آن توجه داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: دقت در برنامه‌ریزی با توجه به نیازها و اولویت‌های شهرستان دشتستان همیشه در رأس فعالیت‌های ما بوده و زمینه‌ساز دستاوردها و موفقیت‌هایی است که در عرصه‌های عمرانی، اشتغال، فرهنگی، ورزشی، آموزشی و ... در شهرستان دشتستان شاهد آن بوده‌ایم.

این مسئول بیان داشت: اشتغال یکی از سیاست‌های اساسی و کلان دولت خدمتگزار بوده که در سطح کلان برنامه‌ریزی‌های جامعی در این ارتباط صورت پذیرفته و در سطوح استانی و شهرستانی با برنامه‌ریزی‌های داخلی شرایط لازم برای تحقق این اهداف مهیا می‌شود.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان ادامه داد: ایجاد فرصت‌های شغلی و حمایت از سرمایه‌گذاری از مسائلی است که تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های فعالیتی خویش باید آن را مورد توجه قرار دهند.

دهقان در همین راستا ابراز داشت: ادارات و نهادهای کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت و شهرداری‌ها از نهادهایی هستند که در زمینه اشتغال می‌توانند نقشی مؤثر داشته باشند و باید این مهم را در دستور کار خویش قرار دهند و شرایط مطلوب برای تحقق این اهداف را فراهم آورند.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش کارآفرینان دشتستانی در شهر برازجان از مصوبات مهم کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان دشتستان است که باید تمامی مسئولان برای برگزاری هر چه بهتر آن تلاش کنند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از تشکیل 4 کمیته تخصصی برای شناسایی کارآفرینان دشتستان خبر داد و یادآور شد: تشکیل 4 کمیته به منظور تحقیق و تفحص در امور اقتصادی و شناسایی کارآفرینان شهرستان دشتستان از مسائلی است که با مشارکت فعال تمامی مسئولان شهرستان دشتستان محقق می‌شود و باید عزم خود را در این ارتباط جزم کنیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول