اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجلاسیه نماز کشور:

تحقق منویات رهبری محور اجلاسیه نماز است

خبرگزاری فارس: دبیر بیست و یکمین اجلاسیه نماز کشور گفت: تحقق منویات رهبری محور بیست و یکمین اجلاسیه نماز کشور است.

تحقق منویات رهبری محور اجلاسیه نماز است

سید محمد عبداللهی امروز در حاشیه گردهمایی دو روزه ستاد اقامه نماز کشور که در سالن اجتماعات بنیاد جانبازان استان برگزار شد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ساری به مهم‌ترین رویداد امسال که برگزاری بیست و یکمین اجلاسیه نماز است اشاره کرد و اظهار داشت: اجلاسیه بیست و یکم نماز کشور با شعار نماز و مسجدسازی در هفته دوم شهریور ماه سال جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف ما از برگزاری اجلاسیه بیست و یکم، تحقق منویات رهبری در بحث مسجد و نماز است.

عبداللهی تصریح کرد: برای ساماندهی مساجد بین سازمان‌های مردم نهاد، خیران و دولت باید پیوندی برقرار شود.

دبیر دائمی اجلاس سراسری نماز کشور با تاکید بر اینکه پیام‌های رهبری در این موضوع‌ها پروژه‌ای نیست و مختص زمان خاصی نیست بیان کرد: پیام رهبری دستورالعمل کاری است تا در یک پروسه بلندمدت محقق شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه هدف‌مان از برگزاری اجلاس‌ها باید مشخص باشد و به درستی اجرا شود گفت: ستاد اقامه نماز کشور فعالیتش جریان‌سازی و ایجاد حساسیت و دغدغه در بین مسئولان فرهنگی است.

وی متذکر شد: پیام رهبری متوجه ستاد اقامه نماز نیست بلکه به وضعیت اقامه نماز در سطح کشور توجه دارد.

عبداللهی با اشاره به اینکه تمام پیام‌های رهبری در دبیرخانه ستاد اقامه نماز کشور موضوع‌بندی می‌شود خاطر نشان کرد: پیام‌های رهبری تکلیف است، همه مسئولان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باید به پیام‌های رهبری در بحث نماز توجه کنند.

دبیر بیست و یکمین اجلاسیه نماز کشور به اعلام فراخوان عمومی مقالات علمی پژوهشی اجلاسیه نماز کشور اشاره کرد و گفت: فراخوان بیست و یکمین اجلاسیه نماز کشور در 26 اردیبهشت ماه سال جاری منتشر شد که در این فراخوان مقالات در سه محور نماز و نهضت مسجدسازی، امام جماعت شایسته، نماز و اخلاق اسلامی است.

وی با بیان اینکه استان مازندران همواره در بحث مسائل علمی و دینی پیشگام است اذعان کرد: خطه سرسبز علویان فرهنگ‌ساز شیعی است و انتظار می‌رود جوانان فرهیخته و دانشجویان در ارسال مقالات بیست و یکمین اجلاسیه نماز کشور فعال باشند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول