اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقدیر امام جمعه ورامین از ساخت روبات نمازخوان

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین از ساخت روبات نمازخوان تقدیر کرد.

تقدیر امام جمعه ورامین از ساخت روبات نمازخوان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اکبر رضایی مخترع روبات نمازخوان با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین از اختراع روبات نمازخوان خود رونمایی کرد.

امام جمعه ورامین با تقدیر از استفاده از تکنولوژی‌های نوین در ترویج معارف اسلامی اظهار داشت: هر عملی که با نیت الهی انجام گیرد قطعا نزد پروردگار ماجور خواهد بود.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی گفت: امروز که دشمنان ما با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و به زبان کودکان و نوجوانان سعی در به انحراف کشاندن افکار و عقاید آینده‌سازان ما دارند باید اندیشمندان و مبتکران کشور هم در زمینه آموزش معارف اسلامی به زبان کودکان فعالیت کنند.

اکبر رضایی مخترع این طرح در حاشیه این دیدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران عنوان کرد: این دستگاه یک وسیله کمک آموزشی است که در کنار نیروی انسانی می‌تواند جذابیت خاصی ایجاد کند و همچنین تاثیر بسزایی در یادگیری نماز توسط کودکان دارد.

وی افزود: با مشاهده روبات مذکور این سئوال در ذهن کودکان ایجاد می‌شود که روباتی که نه جان دارد و نه روح می‌تواند نماز بخواند اما ما که دارای جان و روح هستیم چرا نتوانیم خدای خود را عبادت کنیم.

رضایی در پایان با اشاره به وجود ایراداتی در این روبات اطمینان خاطر داد در آینده‌ای نزدیک این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول