اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

2 طرح گردشگری در قم تصویب شد

خبرگزاری فارس: استاندار قم با بیان اینکه دستگاه‌ها باید نگاه حمایتی به طرح‌های سرمایه‌گذاری داشته باشند از تصویب دو طرح گردشگری خبر داد.

2 طرح گردشگری در قم تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم که با حضور اعضا در تالار امام رضا(ع) استانداری برگزار شد با تاکید بر ضرورت تغییر نگاه‌ها به موضوع سرمایه‌گذاری در استان اظهار داشت: توسعه و پیشرفت استان نیازمند سرمایه‌گذاری همه‌جانبه در بخش‌های مختلف است.

وی لزوم حمایت جدی دستگاه‌ها از طرح‌های سرمایه‌گذاری را یادآور شد و افزود: بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان باید بر اساس ضوابط و قوانین اما به سرعت و در حداقل زمان انجام شود.

استاندار قم از بررسی و تصویب دو طرح گردشگری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خبر داد و گفت: طرح‌های منطقه ویژه گردشگری نایه و دیر گچین دو طرحی بودند که به تصویب اعضا رسید.

موسی‌پور با اشاره به مزیت‌های سرمایه‌گذاری در استان، از دیر گچین به عنوان نقطه طلایی برای سرمایه‌گذاری یاد کرد و افزود: محور قم گرمسار به عنوان یکی از مسیرهای ترانزیت و پرتردد و وجود کاروانسرای تاریخی، این محل را به یکی از اماکن مستعد و با قابلیت‌های ویژه سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای طرح‌های یاد شده تصریح کرد: احداث اورژانس، پایگاه هلال احمر و مسجد از جمله نیازهای این منطقه محسوب می‌شود که باید در دل این طرح پیش‌بینی و مقدمات احداث آنها فراهم شود.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول