اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

زیرساخت‌های گردشگری آبپخش توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: زیرساخت‌های گردشگری آبپخش توسعه می‌یابد.

زیرساخت‌های گردشگری آبپخش توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید محمود موسوی شامگاه یکشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی آبپخش اظهار داشت: عمران و آبادانی شهر و توسعه زیرساخت‌های رفاهی آبپخش مهم‌ترین اولویت مسئولان در سال جاری است.

وی افزود: آسفالت معابر و کوچه‌ها در آبپخش با جدیت و با کیفیت و شتاب مطلوبی در دست اجراست و انتظار داریم این امر موجبات رضایت خاطر شهروندان را فراهم کند.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: آبپخش دارای جاذبه‌های گردشگری و توریستی بسیار ارزنده و جذابی است و با توجه به موقعیت ویژه‌ای که دارد همواره مورد استقبال مسافران و گردشگران سراسر کشور قرار دارد و در سال جاری اعتبارات خوبی برای توسعه گردشگری این شهر تخصیص یافته است.

موسوی تصریح کرد: تجهیز مراکز اقامتی و گردشگری و بهبود وضعیت اماکن تفریحی در دستور کار قرار دارد که با همکاری شورای اسلامی و شهرداری در این مسیر تلاش می‌کنیم.

وی اضافه کرد: پارک بزرگ گردشگری و توریستی خضرای آبپخش به امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و وسایل بازی و تفریحی مجهز شده و مورد استفاده مردم این شهر و گردشگران و مسافران قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری از این پروژه‌ها مهم‌ترین اولویت شهرداری در سال 91 است.

مصطفی رضایی متذکر شد: امسال بیش از 15 پروژه بزرگ برای عمران و آبادانی آبپخش در نظر گرفته شده که با همکاری و همراهی همه مسئولان عملیاتی می‌شود.

وی اذعان داشت: تکمیل بولوار انقلاب با جدیت در دست اجراست که به فضل خدا در خرداد امسال به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول