اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری گنبدکاووس خبر داد

رشد تمام شاخص‎های گردشگری گنبدکاووس در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری گنبدکاووس گفت: در تمام شاخص‎های گردشگری به جز تصادفات در ایام نوروز امسال رشد داشته‌ایم.

رشد تمام شاخص‎های گردشگری گنبدکاووس در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نورمحمد جعفری در مراسم تجلیل از دست‎اندرکاران ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفر شهرستان گنبدکاووس که در سالن فرهنگیان برگزار شد با ارائه گزارشی از اقدامات شبانه‌روزی در ستاد تسهیلات دائمی و نظارت بر سفر این شهرستان به ویژه در ایام نوروز اظهار داشت: 203 هزار نفر گردشگر نوروزی از جاذبه‌های دیدنی شهرستان گنبدکاووس بازدید کردند.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان گنبدکاووس با وجود برج قابوس بلندترین برج آجری جهان، شهر تاریخی جرجان، تالاب‎های بین‎المللی، امامزاده یحیی بن زید(ع) قابلیت‎های گردشگری فراوانی دارد و علاوه بر جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی و دینی ارزشمند دارای جاذبه‌های طبیعی فراوانی است.

جعفری مراتع سرسبز این شهرستان را از جاذبه‌های طبیعی این شهرستان برشمرد و افزود: طبیعت زیبا و دشت‎های وسیع شهرستان یکی از جاذبه‌های مهم شهرستان است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس خواستار برنامه‌ریزی ستاد برای جذب گردشگران تابستانی با معرفی جاذبه‌های این شهرستان شد و در ادامه از برگزاری همایش مختومقلی فراغی در شهرستان خبر داد و در پایان اشعاری از این شاعر پرآوازه ترکمن به زبان ترکمنی قرائت کرد.

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان گنبدکاووس نیز در این مراسم با اشاره به تعداد بازدیدکنندگان از برج قابوس اظهار داشت: 129 هزار نفر گردشگر نوروزی از برج قابوس بازدید کردند.

قدرت شاکری تصریح کرد: برج قابوس میزبان 119 گردشگر خارجی نیز بود که رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته داشت.  

در این مراسم با حضور فرماندار و مسئولان از تلاش‎های اعضای ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفر این شهرستان با اهدای تقدیرنامه و هدایا تجلیل شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول