اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خبر داد

صدور 220 هزار سند شهری و روستایی تا پایان سال

خبرگزاری فارس: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از صدور 220 هزار سند شهری و روستایی تا پایان سال 91 در کشور خبر داد.

صدور 220 هزار سند شهری و روستایی تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مراسم تحویل اسناد مالکیت مسکن شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در اجرای قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در این بنیاد و جمعی از مسئولان استانی و محلی در گچساران برگزار شد.

* صدور 220 سند شهری و روستایی تا پایان سال 91 در کشور

معاون بنیاد مسکن در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: صدور سند برای اماکن روستایی در قالب قانون ساماندهی تولید و عرضه واحدهای مسکونی به‌عنوان یک قانون دائمی از سوی مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار گرفت.

محمدرضا شاملو از تهیه سند مالکیت برای شهرهای زیر 25 هزار نفر توسط این بنیاد با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال جاری خبر داد.

وی ابراز داشت: اسناد تحویل شده مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت بوده که در سطح کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به آغاز سنددار کردن شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت تصریح کرد: صدور اسناد شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در سال 91 در راستای اجرای قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، در سطح کشور عملیاتی شده است.

شاملو پایین آمدن معارضات اجتماعی را از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: کم شدن و حل مشکلات و اختلافات ملکی را از دیگر اهداف صدور سند مالکیت دانست.

وی از صدور 220 هزار سند شهری و روستایی تا پایان سال 91 در کشور خبر داد و از مردم و مسئولان خواست تا در اجرای این طرح همکاری لازم را با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشته باشند.

این مقام مسئول یادآور شد: بهبود کیفیت مسکن روستایی، ارتقای جایگاه نهادهای محلی و تقویت نظارت‌های دولت در مدیریت اراضی روستایی از جمله مزایای صدور سند مالکیت است.

شاملو، توسعه و عمران هر چه بیشتر روستاها و پذیرش این اسناد در بانک‌ها و محاکم قضایی به ‌نوان وثیقه و با تصویب مجلس شورای اسلامی را از دیگر مزایای صدور اسناد مالکیت روستایی برشمرد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول