اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کارگروه حمل و نقل همایش برون‌سپاری در شهرداری‌ها خبر داد

افزایش اثربخشی و دستیابی به تخصص‎ها مزایای برون‎سپاری

خبرگزاری فارس: رئیس کارگروه حمل و نقل ترافیک همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها گفت: افزایش اثربخشی، دستیابی به تخصص‎ها و آزادسازی منابع از مزایای برون‎سپاری است.

افزایش اثربخشی و دستیابی به تخصص‎ها مزایای برون‎سپاری

مهدی بکاییان پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی حمل و نقل ترافیک همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها در گرگان در تشریح برون‎سپاری اظهار داشت: انتقال بعضی از فعالیت‎های داخلی یک سازمان و واگذاری حق تصمیم‎گیری به عرضه‎کننده بیرون از سازمان بر اساس قرارداد از مهمترین اهداف برون‎سپاری است.

وی در خصوص مزایای برون‎سپاری خاطر نشان کرد: افزایش اثربخشی از طریق تمرکز بر آنچه سازمان در انجام دادن آن بهترین عملکرد را دارد، دستیابی به تخصص‎ها، مهارت‎ها و تکنولوژی‎هایی که بیش از این قابل دستیابی نبوده‎اند، کاهش سرمایه‎گذاری روی دارائی‎ها و استفاده بهتر از آنها برای اهداف اصلی سازمان، آزادسازی منابع انسانی و سایر منابع برای اهداف دیگر از جمله مزایا در این بحث است.

رئیس کارگروه حمل و نقل ترافیک همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها افزود: در برون‎سپاری، تمام و یا بخشی از مسئولیت یکی از واحدهای سازمان به یک عرضه‎کننده بیرون از سازمان یا پیمانکار، واگذار می‎شود.

بکاییان در ارائه بحث برون‎سپاری در سیستم اداری و با توجه به درگیر بودن مناسبات روزانه شهروندان با خدمات ترافیکی و حمل و نقل عمومی خاطر نشان کرد: اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان در ارائه این طرح و با در نظر گرفتن توان مالی و مدیریتی بالا، دانش فنی و تخصصی مرتبط با نوع خدمات ارائه شده توسط شرکت مذکور، بهره‎مندی از نیروی متخصص و مجرب و آشنا با دانش روز و بررسی برنامه‎های فنی و تخصصی ارائه‎ شده توسط شرکت‎ها در راستای ارتقای خدمت‎رسانی و کاهش هزینه‎های سازمانی با تکیه بر حفظ کیفیت خدمات موجود و ارتقای پلکانی آن طی زمانی خاص و... نسبت به انتخاب شرکت‎های واجد‎الشرایط اقدام کرده است.

رئیس اداره حمل و نقل ترافیک شهرداری گرگان، واگذاری سیستم‎های ترافیکی در بخش تعمیر و نگهداری چراغ‎های راهنمایی را فعالیت‎های انجام شده در بحث برون‎سپاری در اداره حمل و نقل و ترافیک گرگان دانست و تصریح کرد: کاهش هزینه‎های سازمان در امر نگهداری چراغ‎های راهنمایی سطح شهر از بابت هزینه‎های تعمیر و تعویض قطعات برابر با 1/3  هزینه‎های قبل از برون‎سپاری، کاهش مدت زمان خرابی از 7 ساعت به کمتر از 30 دقیقه و انجام بازدیدهای ادواری و سرویس دقیق فنی برای کاهش میزان خرابی سیستم‎ها و مراکز فرماندهی نتایج اجرای این طرح بود.

وی جمع‎آوری اطلاعات به‌ روز و دقیق تقاطع‎ها در بخش‎های تعیین ساعات پرتردد، تعیین مسیرهای پرتردد، حجم تردد، تخصیص تایم زمانی در تقاطع‎های غیرهوشمند به منظور تخلیه مناسب گذرگاه‎ها و تقاطع‎ها و... را از اقدامات صورت گرفته در اجرای این طرح اعلام کرد.

بکائیان ادامه داد: رشد 100 درصدی در بخش بازسازی مرکز فرماندهی و نوسازی در حداقل زمان و کمترین تاثیرات ممکن بر بار ترافیکی، عملیات هوشمندسازی بعضی از تقاطعات اولویت‎دار، امکان فرماندهی بخشی از تقاطع‎های سطح شهر از مرکز کنترل ترافیک شهرداری گرگان بر پایه سیستم‎های GSM و فیبرنوری از دیگر تمهیدات در بخش رسیدگی بر تقاطع‎ها است.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول