اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته علمی همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها:

برون‎سپاری باید از طرح‎ها و فعالیت‎ها با پیچیدگی کمتر آغاز شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته علمی همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها در گرگان گفت: برون‎سپاری با بررسی اولیه و به تدریج از طرح‎ها و فعالیت‎های ملموس‎تر و با پیچیدگی کمتر باید آغاز شود.

برون‎سپاری باید از طرح‎ها و فعالیت‎ها با پیچیدگی کمتر آغاز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسن اخوان ظهر امروز در همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها که در تالار همایش‌های مؤسسه فرهنگی میرداماد گرگان برگزار شد ضمن مفید دانستن اجرای این طرح که در بحث کوچک‎سازی اتفاق می‎افتد اظهار داشت: افزایش رضایت‎مندی شهروندان، جلوگیری از تحمیل هزینه‎های مضاعف بر شهروندان، ایجاد رونق اقتصادی در شهرها و ایجاد اشتغال برای افراد تحصیل‌کرده از نتایج برون‎سپاری است.

وی افزود: استفاده از نیروها و تکنولوژی نو، تسهیل و تسریع در روند امور شهروندان، مشارکت بیشتر شهروندان در امور شهری، خلاقیت و نوآوری از دیگر نتایج حاصله اجرای این طرح است.

اخوان تصریح کرد: با عنایت به افزایش سطح توقعات شهروندان، برون‎سپاری می‎تواند با ارتقای سطح عملکرد شهرداری‎ها از طریق افزایش کیفیت و رعایت سطح هزینه‎ها و زمان و جلب رضایت شهروندان ظرفیت پاسخگویی مدیریت شهری را افزایش دهد.

رئیس کمیته علمی همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها در خصوص اهمیت اجرای برون‎سپاری گفت: از آنجایی که اهداف و نتایج حاصله از برون‎سپاری برای حفظ منافع شهر و شهروندان گام برمی‎دارد، باید دائما مورد پیگیری قرار گرفته و در راستای تحقیق آن تلاش مضاعف کرد.

وی ادامه داد: شهرداری گرگان به عنوان دبیرخانه دائمی همایش ملی برون‎سپاری انتخاب و سالانه یکبار همایش مذکور به منظور بیان ایده‎ها، نظرات، تجربیات و تبادل اطلاعات، یافته‎ها، مستندسازی، تدوین آنها و ارائه مدل‎های مناسب فعالیت‎های شهرداری در شهرهای مختلف کشور تشکیل و موجبات بالندگی شهرداری‎ها را بیش از پیش فراهم کند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول