اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کارگاه آموزشی شهرسازی همایش ملی برون‌سپاری خبر داد

کاهش 50 درصدی از هزینه خدمات شهری در برون‌سپاری

خبرگزاری فارس: رئیس کارگاه آموزشی شهرسازی همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها گفت: با برون‌سپاری شهرداری‌ها 50 درصد از هزینه خدمات شهری کاسته می‌شود.

کاهش 50 درصدی از هزینه خدمات شهری در برون‌سپاری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مجید طاهری صبح امروز در کارگاه آموزشی شهرسازی همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها که در تالار همایش‌های مؤسسه فرهنگی میرداماد گرگان برگزار شد اظهار داشت: برون‌سپاری به مجموعه‌ای از تصمیمات آغاز شده توسط یک سازمان برای ارائه یا فروش دارائی‌ها، نیروی انسانی و خدمات به شخص ثالث گفته می‎شود و در اجرای آن عمل انتقال بعضی فعالیت‌های داخلی یک سازمان و واگذاری حق تصمیم‌گیری به عرضه‌کننده بیرون از سازمان بر اساس قرارداد محقق می‎شود.

وی با بیان اینکه با توجه به پیشرفت جامعه شهری نظام مدیریتی شهرداری نیاز به تغییر دارد گفت: با ایده برون‌سپاری می‎توانیم تحول اساسی در سازمان‎ها به وجود بیاوریم.

طاهری با اشاره به اینکه در دنیای امروز اندازه بزرگ سازمان دیگر یک مزیت رقابتی نیست تصریح کرد: رقبای کوچک و چابک توانایی تغییر یک شبه صنعت و ساختار هزینه‌ها را دارند و فشار رقابت در اقتصاد جهانی شدت بیشتر پیدا کرده است.

رئیس کارگاه آموزشی شهرسازی همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها تاکید کرد: زمان چرخه عمر محصولات و خدمات به صورت عجیبی کوتاه‌تر شده و زمان پاسخگویی به تقاضا توسط رقبا کمتر شده است.

وی برون‌سپاری را یکی از عوامل بهبود عملکرد مالی و عملیات دانست که در شرایط بحرانی کلید موفقیت و رمز بقا است و اذعان داشت: در شرایط کنونی سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران به آن دسته از شیوه‌های مدیریتی توجه دارند که بتواند با صرفه باشد و متخصصان و تکنیسین‌ها به قدر کافی وجود دارند، لذا استخدام و به کارگیری آنان به صورت تمام‌وقت منطقی به نظر نمی‌آید.

طاهری متذکر شد: از مزایایی برون‌سپاری در شهرداری‌ها این است با نوآوری، بالا رفتن بهره‎وری، کاهش هزینه‎ها، استفاده از فرصت‎ها فراهم شدن زمینه مؤثر خدمات را همراه دارد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول