اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار تهران:

برون‎سپاری حرکت به سوی بهبود کیفیت و حفظ سرمایه است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران گفت: نوآوری، حفظ سرمایه، بهبود کیفیت، رشد و درآمد از نتایجی است که اگر سازمانی به سمت برون‎سپاری حرکت کند قطعا به آن خواهد رسید.

برون‎سپاری حرکت به سوی بهبود کیفیت و حفظ سرمایه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید مناف هاشمی پیش از ظهر امروز در همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها که در تالار همایش‌های مؤسسه فرهنگی میرداماد گرگان برگزار شد اظهار داشت: تا زمانی که مدیران نخواهند مسائل برون‎سپاری را واگذار کنند هیچ‎گاه موفقیت حاصل نخواهد شد لذا با اعتماد به مجموعه پایین‎دست باید کارها را به آنها سپرد. 

وی ابراز داشت: شهرداری‎ها به عنوان مؤسسات عمومی و غیردولتی خودگردان وظایف زیادی به عهده دارند و توقعات زیادی نیز از آنان می‎رود که توجه به برون‎سپاری می‎تواند ما را در مسیر بهبود عملکرد رهنمون کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در خصوص خودگردانی شهرداری‎ها عنوان کرد: تجربیات خوبی در نشست‎های کلان‎شهرها از طریق مجلس و دولت پیگیری می‎شود.

هاشمی تصریح کرد: برون‎سپاری یک استراتژی برای انتقال فرآیندهای غیراصلی به بیرون از سازمان و تمرکز منابع بر روی فرآیندهای اصلی است.

هاشمی از برون‎سپاری به عنوان کاربردی استراتژیک از منابع برون‎سازمانی یاد کرد و افزود: این اقدام در راستای فعالیت‎هایی که به طور سنتی از طریق افراد و منابع درون‎سازمانی صورت می‎گیرد انجام می‎شود.

وی در خصوص ارتباط برون‎سپاری با خصوصی‎سازی و کوچک‎سازی ابراز داشت: با توجه به اینکه بیشتر مسائل در شهرداری‎ها حاکمیتی است کمتر به موضوع خصوصی‎سازی پرداخته می‎شود و مسائل برون‎سپاری و کوچک‎سازی بیشتر در شهرداری‎ها جا دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران به چرایی برون‎سپاری اشاره کرد و اذعان داشت: صرفه‎جویی در مقیاس، کاهش هزینه‎ها، فقدان شایستگی لازم از جمله این موارد است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول