اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

برون‎سپاری شیوه‎ای نوین است که پاسخگوی تحولات شهری است

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: برون‎سپاری شیوه‎ای نوین است که می‎تواند پاسخگوی تحولات شهری باشد.

برون‎سپاری شیوه‎ای نوین است که پاسخگوی تحولات شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید محمد پژمان در همایش برون‎سپاری در شهرداری‎ها در گرگان اظهار داشت: با توجه به نقیصه‎های کار اداری، کمبود نیروی تخصصی و فنی، همچنین کاهش کنترل و نظارت در این حوزه سبب شد تا محاسن برون‎سپاری بیش از گذشته مشهود شود.

وی تصریح کرد: باید به بخش خصوصی این اطمینان داده شود که سود منطقی و قابل قبولی در قبال خدمات مطلوبی که ارائه می‎دهد وجود دارد بنابراین بخش خصوصی می‎تواند به عنوان بازوی توانمند در این زمینه عمل کند.

شهردار مشهد با بیان اینکه گردش مالی در سیستم اضافه نمی‎شود خاطر نشان کرد: در حوزه کارهای ثبتی و ملکی، کارگزار گرفته شده و تمام کارهای حقوقی به بخش خصوصی واگذار می‎شود.

پژمان با تاکید بر اینکه تمام وکلا در اجرای این طرح به کمک گرفته شده‎اند متذکر شد: نباید از مجموعه تحت اختیار و وضعیت موجود غافل شویم و با چماق برون‎سپاری به سر مجموعه بزنیم بلکه باید دید بدی که نسبت به مجموعه شهرداری و نگاه بی‎اعتمادی و نداشتن تخصص در این مجموعه وجود دارد را از اذهان عمومی بزداییم.

وی با بیان اینکه می‌توان از تمام ظرفیت‎های موجود در شهرداری بهره‎مند شد اذعان کرد: باید خدمات با دقت و آرامش، بدون اینکه به کسی آسیبی برسد با همکاری مجموعه به خوبی انجام شود.

شهردار مشهد بیان داشت: همه باید بسیج شویم که یک شیوه جدید کاری بتواند به بهترین نحو پاسخگوی تغییرات و تحولات در شهر باشد.

پژمان در پایان از زحمات مجموعه کارکنان شهرداری که در صف اول خدمت‎رسانی هستند قدردانی کرد و گفت: تلاش این مجموعه با وجود همه کمبودها و موانع مالی که برای جلب رضایت‎مندی مردم ثابت قدم ایستاده‎اند قابل ستایش است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول