اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

پیشرفت‌های ایران مرهون خودباوری امام راحل است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی مرهون تفکر، خودباوری و اعتماد به نفسی است که حضرت امام راحل در مردم ایجاد کرده‌اند.

پیشرفت‌های ایران مرهون خودباوری امام راحل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در نخستین نشست اعضای ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در کوهبنان بر تبیین ابعاد شخصیتی آن حضرت به نسل امروز تأکید کرد و اظهار داشت: مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) سال جاری با شکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته در شهرستان برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: امروز در جهان شاهد این هستیم که مردم کشورهای مسلمان با الگو‌پذیری از نظرات و دیدگاه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در پی دستیابی به انقلاب و پیروزی‌ بر حاکمان ظلم و جور و خواهان این هستند که یک حکومت الهی و اسلامی‌ را در کشورهای خود ایجاد کنند. 

متقی با اشاره به دستاوردهای بی‌شماری که در این سه دهه نصیب ایران اسلامی شده است، افزود: بی‌شک این پیشرفت‌های کشور مرهون تفکر، خودباوری و اعتماد به نفسی است که حضرت امام در مردم ایجاد کرده‌اند و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف با تلاش و تکیه بر جوانان خود توانسته به پیروزی‌های چشمگیری دست یابد.

وی از تشکیل کمیته‌هایی در راستای برنامه‌ریزی هر چه بهتر برای برگزاری مراسم ارتحال امام خبر داد و افزود: همزمان با روز 14 خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) مراسم عزاداری، مداحی و ... از ساعت 9 صبح تا اذان ظهر در آستان متبرکه بی‌بی عصمت کوهبنان برگزار می‌شود. 

احمد نیکخواه رئیس آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان نیز در این جلسه گفت: امام خمینی (ره) فقیه، نویسنده، شاعر و نخستین رهبر ایران در نظام جمهوری اسلامی بود که انقلاب ایران را رهبری کرد و در پی به نتیجه رسیدن آن، نظام جمهوری اسلامی ایران را بنیان گذارد و تا پایان عمر شریف و با برکت خویش رهبری نظام شکوهمند انقلاب اسلامی ‌ایران  را بر عهده داشت، بنابراین ما در برابر امام خمینی (ره) وظیفه بزرگی بر عهده داریم که باید به بهترین نحو انجام دهیم.

وی افزود: بزرگداشت امام خمینی (ره) یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش رو ی ما است، هر ساله در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و در روزهای 13، 14 و 15 خرداد ماه مراسم روضه‌خوانی در اداره آموزش و پرورش کوهبنان برگزار می‌شود که ‌سال جاری نیز با توکل به خدا و همکاری همه مسئولان  با شکوه بیشتری برپا می‌شود.

اکبر کردی فرمانده ‌ناحیه مقاومت شهرستان کوهبنان در این جلسه خاطر‌ نشان کرد: امروز دنیای استکبار به دنبال این است که تفکرات امام خمینی (ره) را از زندگی مردم حذف کند که در این باره وظیفه همه این است که با احیا و گسترش نظرات و دیدگاه‌های امام راحل و حمایت همه جانبه ‌به مقابله با این نقشه شوم دشمنان نظام و انقلاب بپردازیم. 

وی همچنین از اعزام 200 نفر از شهروندان کوهبنانی به مرقد امام خمینی (ره) در ایام سالروز حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول