اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

تبیین افکار امام راحل مهمترین رسالت جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: تبیین افکار امام راحل برای نسل جوان و چهارم انقلاب ضروری است و مهمترین رسالت ما محسوب می‌شود.

تبیین افکار امام راحل مهمترین رسالت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی عصر امروز در جلسه ستاد مشترک ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت سوم خرداد که با حضور اعضای ستاد برگزار شد، افزود: افکار و دیدگاه سیاسی امام خمینی (ره) باید برای این نسل که آیند‌ه‌سازان ایران اسلامی هستند مشخص شود.

وی با اشاره به مناسبت‌های مختلف خردادماه بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها برای برگزاری مراسم مختلف و همچنین آماده‌سازی فضای شهرها تاکید کرد.

رضایی همچنین از اعزام هزار و 200 نفر از شهرستان چالوس برای زیارت مرقد امام راحل در سالروز رحلت ایشان خبر داد و بیان داشت: این تعداد با 60 دستگاه ماشین اعزام می‌شوند.

وی همچنین تصریح کرد: آمادگی و برنامه‌ریزی درست برای اعزام نیروها به دلیل ترافیک بالای جاده کندوان با توجه به تعطیلات پیش رو ضروری است و نیروی انتظامی در این بخش باید با جدیت اقدام کند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های کمیته فرهنگی ستادهای ارتحال امام راحل و سوم خرداد گفت: دیدار با خانواده شهید باب علی سام به عنوان تنها شهید شهرستان چالوس در عملیات آزادسازی خرمشهر یکی از برنامه‌های این ستاد است.

محمد شریفی اظهار داشت: مسابقه وبلاگ‌نویسی، نقاشی خیابانی، مستندسازی خاطرات دفاع‌مقدس توسط بنیاد شهید و سپاه پاسداران، فضاسازی شهر و نصب بنر به مناسبت سوم خرداد و همچنین تامین دوهزار سی‌دی توسط دانشگاه‌های شهرستان در مورد زندگانی حضرت امام، سیاه‌پوش کردن بازار، تهیه بروشور از زندگی امام راحل و طرح سوال  از آن از جمله برنامه‌های این کمیته در ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) است.

امام جمعه چالوس نیز در این جلسه با تاکید بر اعزام نیروهای مردمی به مرقد امام راحل بیان داشت: نباید کلیه امور ستاد به اعزام نیروها معطوف شود بلکه باید سلسله برنامه‌های مختلف در ابعاد امام‌شناسی و تبیین آرمان‌های امام راحل در شهرستان اجرایی شود.

حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی نوری همچنین با اشاره به جریان‌های اخیر برخی از سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی در باره تخریب چهره برخی از امامان (ع) گفت: با برگزاری مراسم مختلف در سالروز شهادت و رحلت امامان به ویژه شهادت امام هادی که در پنج خرداد قرار دارد، باید نشان داد که همه ائمه برای ما دارای جایگاه ارزشمند هستند.

انتهای‌پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول