اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی بردخون:

اطاعت از رهبری تجدید میثاق با امام راحل است

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی بردخون گفت: اطاعت و تبعیت محض از مقام معظم رهبری تجدید میثاق با امام راحل است.

اطاعت از رهبری تجدید میثاق با امام راحل است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام سید ابراهیم سعیدی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی حماسه دوم خرداد و سالروز ارتحال امام راحل اظهار داشت: امام خمینی شخصیتی بود که برای همیشه تاریخ، ایران را از دست استعمار غرب و شرق نجات داد و به مردم عزت و آبرو داد پس وظیفه ماست که با ولایتمداری و اطاعت محض از مقام معظم رهبری، با آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای عزیز تجدید میثاق کنیم.

وی افزود: برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام راحل(ره) تعظیم شعائر است که به همین مناسبت در این ایام برنامه‌هایی نظیر اعزام زائران به حرم مطهر امام راحل، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، دعوت از متخصصان حوزه، دانشگاه، روحانیون و مبلغان دینی و سیاسی، محفل انس با قرآن،پخش سرودهای این ایام از بلندگوهای مساجد، عزاداری توسط هیئت‌های مذهبی،سیاه‌پوش کردن خیابان‌ها و معابر و نصب پرچم سیاه سر درب منازل و ادارات در شهر و روستاهای بخش اجرا می‌شود.

وی تشکیل شورای فرهنگ عمومی را ضروری دانست و گفت: با تشکیل جلسات شورا حمایت‌های معنوی و مادی بسیار خوبی از برنامه‌های مذهبی و ملی و فرهنگی در بخش صورت خواهد گرفت.

جانشین بخشدار بردخون نیز گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد الهام گرفته از اندیشه‌های بزرگ حضرت امام راحل است که با ترویج فرهنگ شهادت شور دیگری در میان مردم ایجاد کرد.

محمود دهقان افزود: استقامت و خودگذشتگی رزمندگان اسلام از دستاوردهای عظیم تاریخ میهن اسلامی است که برای جوانان ما سرمشق خواهد بود البته شخصیت وارسته امام راحل نقش مؤثری در حرکت تاریخی ملت ایران داشته و احیاگر انقلاب اسلامی بوده و رهبری‌های پیامبرگونه آن پیر سفر کرده هیچگاه در ذهن مردم فراموش نمی‌شود و همواره روشنی‌بخش راهشان خواهد بود.

وی بر اجرای پرشور برنامه‌های سوم خرداد آزادسازی خرمشهر و 14 خرداد سالروز ارتحال حضرت امام در بخش تأکید کرد و گفت: وظیفه همه مسئولان و مردم است در برنامه‌های گرامیداشت این ایام شرکت کنند و با حضور خود نشان دهند که همچنان در خط امام و رهبری خواهند ماند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بردخون نیز گفت: حضور مسئولان ادارات موجب مشارکت و همکاری بیشتر در برنامه‌ها می‌شود و اگر برخی از آنان حضور کمرنگی داشته باشند موجب نگرانی و دلسردی اعضای دیگر می‌شود.

اسماعیل خیاط افزود: پس از تشکیل ستاد ارتحال در اداره و مدارس در ایام ارتحال حضرت امام راحل برنامه‌هایی مانند اعزام فرهنگیان و دانش‌آموزان به حرم حضرت امام، برگزاری مسابقات فرهنگی و ارزشی، اختصاص میز ویژه ارتحال در مدارس و حوزه‌های امتحانی، ایستگاه صلواتی در مدارس و اداره برگزار می‌شود و ویژه برنامه‌ای نیز به مناسبت سوم خرداد با حضور فرهنگیان در منطقه اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول