اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی همایش مدیریت بحران در صنعت ساختمان تاکید کرد

نیاز ایران به تولید دانش مدیریت بحران و پدافند غیر‌ عامل

خبرگزاری فارس: دبیر علمی همایش مدیریت بحران در صنعت ساختمان، سازه‌های زیرزمینی و شریان‌های حیاتی گفت: کشور در زمینه مدیریت بحران و پدافند غیر‌ عامل به تولید دانش نیازمند است زیرا با توجه به تهدیدات موجود علیه کشور دانش‌های وارداتی در این زمینه کارساز نیست و پژوهشکده شاخص پژوه می‌تواند نقش ویژه‌ای را در این زمینه ایفا کند.

نیاز ایران به تولید دانش مدیریت بحران و پدافند غیر‌ عامل

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر محمود‌زاده در دومین همایش مدیریت بحران در صنعت ساختمان، سازه‌های زیرزمینی و شریان‌های حیاتی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در زمینه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل به نیروی خلاق و متفکر نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه 650 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، اضافه کرد: پس از سه مرحله داوری 65 مقاله به عنوان مقالات برتر این همایش شناخته شده و به این همایش ارائه شده است.

دبیر علمی همایش مدیریت بحران در صنعت ساختمان، سازه‌های زیرزمینی و شریان‌های حیاتی تصریح کرد: 20 مهرماه جاری سومین همایش مدیریت بحران در صنعت ساختمان، سازه‌های زیرزمینی و شریان‌های حیاتی نیز در مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز این همایش با میزبانی پژوهشکده شاخص پژوه در دانشگاه اصفهان در حال برگزاری است، ادامه داد: این پژوهشکده نخستین پژوهشکده مهندسی در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در سطح کشور است و تولید دانش در حوزه مدیرت بحران و پدافند غیر‌ عامل از مهم‌ترین اهداف این پژوهشکده به شمار می‌رود.

محمود‌زاده با اشاره به اینکه کشور در این زمینه نیازمند تولید دانش است، تاکید کرد: زیرا با توجه به تهدیدات موجود در سطح کشور دانش‌های وارداتی در زمینه مدیرت بحران و پدافند غیر‌ عامل در نظام جمهوری اسلامی ایران کارساز نیست.

وی با اشاره به اینکه ارتباط میان صنعت و دانشگاه باید به صورت واقعی باشد، افزود: حفظ جان و مال مردم از رسالت‌های اصلی مباحث مدیریت بحران و پدافند غیر عامل است و برنامه‌ریزی برای زندگی مردم نیز از نیاز‌های موجود در کشور محسوب می‌شود.

دبیر علمی همایش مدیریت بحران در صنعت ساختمان، سازه‌های زیرزمینی و شریان‌های حیاتی بیان داشت: توسعه پایدار جوامع بدون توجه به مفهوم مدیریت بحران و پدافند غیر‌ عامل معنایی ندارد و مردم باید بپذیرند که امینت زیربنای توسعه است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول